کد خبر: ۹۴۶۰۲
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
پنالتي عجيبي كه نيمار در بازي با كلمبيا از دست داد او را در جمع بازيكنان بزرگي قرار داد كه بدترين پنالتي هاي فوتبال را زدند. ديويد بكام، جان تري، تيري آنري و وين روني از ديگر بازيكناني هستند كه پنالتي شان به بدترين شكل ممكن از دست رفته است.
در بازي برزيل برابر كلمبيا وقتي داور به سود برزيل پنالتي گرفت، نيمار مشتاقانه به سمت توپ دويد تا به راحتي گل هاي ملي خود را افزايش دهد اما لحظاتي بعد پنالتي او سر از تماشاگران پشت دروازه درآورد تا اكنون نيمار نيز به ليست بازيكناني بپيوندند كه به خاطر پنالتي بدي كه زده نامش به تاريخ بپيوندد. اكنون نگاهي به 4 پنالتي بد ديگر فوتبال جهان مي اندازيم:
ديويد بكام (انگليس- پرتغال)
در زمان اسون گوران اريكسون، بكام پنالتي زن اول تيم بود اما او بيشتر به خاطر ناكامي اش در ضربات پنالتي به ياد مي آيد تا موفقيت در زدن پنالتي. بكام كه در جام جهاني 2002 پنالتي زيبايي را برابر آرژانتين گل كرد بعد از آن 3 پنالتي برابر تركيه، فرانسه و پرتغال را از دست داد كه برابر پرتغال در يورو 2004 بدترين پنالتي او بود و باعث شد انگليس يك بار ديگر به خاطر پنالتي او از يك تورنمنت حذف شود.
وين روني (منچستر يونايتد- چلسي)
از زماني كه وين روني به منچستر يونايتد پيوسته است او 9 پنالتي از 25 پنالتي خود را از دست داده است و اخيرا فرگوسن به او هشدار داده است كه ممكن است پنالتي زن اول خود را تغيير دهد اما از اين 9 پنالتي بدترين پنالتي او مربوط مي شود به فصل قبل برابر چلسي كه روني نه تنها قبل از زدن ضربه پايش لغزيد و تعادل خود را از دست داد بلكه پاي تكيه گاهش را نيز اشتباه گذاشت تا توپ به شكل خيلي بدي به بيرون رود.
جان تري (چلسي-منچستر يونايتد)
كسي تا به حال ديده است كه كاپيتان چلسي ساعت ها گريه كند؟ اين اتفاق بعد از فينال چلسي و منچستر يونايتد در مسكو رخ داد وقتي كه تري اين فرصت را داشت تا با گلزني خود در پنالتي تيم را به قهرماني برساند اما با سرخوردن در زمين خيس مسكو ضربه پنالتي او در حساس ترين موقعيت ممكن به بدترين شكل از دست رفت تا تنها باران بتواند اشك هاي بي پايان او را پاك كند.
آندره پيرلو (ميلان-بارسلونا)
اما حكايت ضربه چيپ در پنالتي. اگر پنالتي گل شود شما بازيكن بااعتماد به نفس و باهوشي شناخته مي شويد و اگر از دست رود احمق تلقي خواهيد شد!آندره پيرلو يكي از اساتيد ضربه چيپ است كه در يورو 2012 پنالتي چيپ او برابر انگليس گل زيبايي را رقم زد اما پيرلو قبل از آن يك پنالتي بد داشت. او در بازي پيش فصل برابر بارسلونا قرار گرفت و پنالتي اش را چيپ زد اما پينتو دروازه بان آبي و اناري بدون حركت آن پنالتي را گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها