کد خبر: ۹۴۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
وی با بیان اینکه " از اظهارات رضايي بوي انقلاب به استشمام نمي‌رسد" گفت: اگر كسي اظهارات امروز آقاي رضايي را مرور كند به اين نتيجه مي رسد كه اين فرد در طريق مستقيم حركت نمي‌كند.وي با بيان اينكه سكوت در برابر فتنه 88 به مثابه تأييد رفتار فتنه‌گران بود، گفت: برخي خواص در فتنه 88 سكوت كردند تا بدون شك و شبهه مردم حساب آنها را با فتنه‌گران جدا نكنند.
آیت الله قره باغی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: همه دلسوزان انقلاب انتظار داشتند آقاي هاشمي كه دوراني رئيس جمهور، امام جمعه تهران بود و اكنون رياست مجمع تشخيص مصلحت و مجلس خبرگان را به عهده دارد، قبل از ديگران در مقابل زياده‌گويي‌هاي فتنه‌گران ايستادگي كنند نه اينكه آقاي هاشمي محور فتنه‌گران باشد.

وي با بيان اينكه متأسفانه فتنه‌گران با اتكا به آقاي هاشمي اقدام به مقابله با انقلاب اسلامي كردند، تاكيد كرد: آقاي هاشمي تا امروز راه خود را از فتنه‌گران جدا نكرده است و عدم مرزبندي با فتنه‌گران مهمترين دليل بنده است كه بگويم آقاي هاشمي محور فتنه 88 بوده است.

قره‌باغي اضافه كرد: اگر بخواهيم بدون تعارف صحبت كنيم بايد بگويم كه آقاي هاشمي در فتنه 88 نقش محوري داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين گفت: برخي از افراد خانواده امام راحل در فتنه نمره قبولي نگرفتند. تعجب مي‌كنم از اينكه يكي از افرادي كه با خانواده امام وصلت كرده‌ در كتابي درباره انقلاب به گونه‌اي نوشته كه نشان مي‌دهد اين فرد يك ضد انقلاب كامل است. اين فرد در كتابش حتي يك بار هم امام را آيت الله خطاب نكرده است بعد از مدتي بررسي كردم و متوجه شدم كه افراد منحرف در خانواده امام با اين فرد ارتباط داشته است و به اعتبار ارتباط نسبتا فاميلي، اين فرد تحت تأثير افراد منحرف خانواده امام رحل شده بود.

این عضو مجلس خبرگان  در ادامه با یکی دانستن تلویحی حساب محسن رضایی با اکبر هاشمی رفسنجانی گفت:از سخنان رضایی بوی انقلاب استشمام نمی شود.

وی با شاره به رفتار محسن رضايي بعد از انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر كسي اظهارات امروز آقاي رضايي را مرور كند به اين نتيجه مي رسد كه اين فرد در طريق مستقيم حركت نمي‌كند؛ در حالي كه سپاه پشتيباني اساسي انقلاب است، متاسفانه ايشان روزي فرمانده سپاه بود. اكنون هم از حرف‌هاي آقاي رضايي بوي انقلاب استشمام نمي‌رسد. به اين افراد مردم خواص مي‌گويند در حالي كه خود اين افراد منحرف شده‌اند.

وي با بيان اينكه سكوت در برابر فتنه 88 به مثابه تأييد رفتار فتنه‌گران بود، گفت: برخي خواص در فتنه 88 سكوت كردند تا بدون شك و شبهه مردم حساب آنها را با فتنه‌گران جدا نكنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
سلام " نان خوردن به نرخ روز کار ایشان است . تاریخ نگاران بیایند به صحنه و در یک بازخوانی صحبتهای آقای رضایی را تحلیل کنند . حقیقتا شرم آور است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
رضایی بند باز است ولی ما مردم گول او را نمی خوریم.
او سال قبل تا آخرین لحظه مدعی تقلب بود و حاج صادق آهنگران در برنامه زنده سیما او را ملامت کرد.
الان هم دیده موضوع جدی است و بت بزرگ ترک بر داشته هول شده برای اینکه توپ را توی زمین موسوی و کروبی نگه دارد و آنها را سپر بلای خودشان کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
از سخنان خود حضرت ایت الله هم بوی اسلام به مشام نمیرسد اگر ایشان در انتخابات خبرگان رای نمی آوردند معلوم نیست چه میکردند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
جناب آیت الله قره باغی مطالب شما درست است سران فتنه به محوریت آقای هاشمی میچرخد لذا آقای لاریجانی در خط هاشمی قرار دارد . و از عملکردها معلوم میشود که ایشان حدود 20 ماه از جریان فتنه میگذرد و هیچ برخوردی با سران فتنه نداشته که سران فتنه مطمئن بودن تا امروز که آقای لاریجانی همراهی میکند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
تشكر از موضع گيري ايت اله قره باغي كه بدون تعارف حرفشان را زدند واي كاش ديگر اعضاي مجلس خبرگان نيز با راي انقلابي راه شهدا را ادامه دهند وهاشمي را از رياست مجلس خبرگان خلع كنند تا يكبار ديگر همگان بدانند در نظام اسلامي سمت داشتن براي سوئ استفاده نيست بلكه براي خدمت اسلامي است وعمرو عاص ها بايد كنار گذاشته شوند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها