کد خبر: ۹۴۵۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «همیشه گفته ام استقلال به نوعی تیم ملی به حساب می آید و بر این اساس بازی با این تیم را همیشه جدی می گیرم.»

جام ورزشی؛ حسین فرکی درباره بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال و رویارویی بازیکنی مانند امیر آبادی که با ناراحتی از این تیم جدا شداظهار داشت: «فکر می کنم امیر آبادی اینقدر تجربه دارد که با این موضوع منطقی برخورد کند. اگر این ذهنیت را یک بازیکن جوان داشته باشد توجیه پذیر است اما از بازیکنی مانند امیر آبادی با این سن و سال توقعات بیش از اینها است. او باید در این رابطه فکر کند تا در بازی با استقلال فقط به فکر موفقیت تیمش باشد.»


به گزارش اوج، «ما یک بازیکن برزیلی داریم اما استقلال بازیکنی ایرانی دارد با شوت های برزیلی» این جمله ای است که فرکی زمان سرمربی گری نفت تهران در آستانه بازی با استقلال در تمجید از میداودی بیان کرده بود با توجه به این جمله از او پرسیدیم آیا بحث پیوستن میداودی به فولاد وجود دارد یا خیر، وی گفت: «البته باید بگویم این جمله را با یادآوری شما به یاد آوردم اما حقیقت همین است و به عقیده من میلاد پسر خوب و بازیکن قابل شایسته ای است و زمانی که سرمربی تیم نفت بودم خیلی دوست داشتم او را به نفت بیاورم اما اکنون به هیچ وجه مسائل مطرح شده در رابطه با پیوستنش به فولاد صحت ندارد و او را نمی خواهم. این موضوع واقعیت نداشت و جریانی رسانه ای بود.»


فرکی در باره بازی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: «بازی حساسی را مقابل استقلال داریم. همیشه گفته ام استقلال به نوعی تیم ملی به حساب می آید و بر این اساس بازی با این تیم را همیشه جدی می گیرم.»


سرمربی تیم فولاد درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی و روند رو به رشد تیمش نیز اظهار داشت: «خدا را شکر 7 هفته است که فولاد بازی هایش را با موفقیت پشت سر می گذارد و طبیعی است تیمی که 7 هفته نباخته است شرایط خوبی داشته باشد. برای اینکه فولاد به این روزها نزدیک شود در ابتدا سختی های زیادی کشیده است که لازم نیست دیگر آنها را به خاطر بیاوریم چون دیگر کاری با گذشته نداریم.»


وی درباره اینکه تیمش در 10 دقیقه پایانی بازی با تراکتور دو گل دریافت کرد عنوان کرد: «مقابل تیمی بازی می کردیم که شخصیت ملی را در مجموعه خود دارد و بازیکنانم کار بزرگی را مقابل این تیم انجام دادند. تراکتور در دقایق پایانی فشار زیادی را به تیم آورد و بازیکنان فولاد هم زیر این فشار دچار استرس شده بودند که باعث شد از مسئولیت هایی که به آنها داده بودیم غافل شوند. در ایران این گونه است وقتی تیمی با دو یا سه گل جلو می افتد یا عقب می کشد و از دروازه خود حراست می کند یا بازیکنان ذوق زده می شوند و همه چیز را فراموش می کنند.»


فرکی درباره درگیری یوسفی و دهنوی گفت: «بالاخره بازیکنان تراکتور زیر فشار بودند و دهنوی هم حرکتی را در جریان بازی انجام انجام داد اما آن دو با یکدیگر دوست هستند و مشکلی خاصی نبود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها