کد خبر: ۹۴۴۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
از رفتار تبعیض‌گونه‌ی فدراسیون بدم آمد. علی دائی با رفتار خود تاثیر بسزائی در روند قضاوت داور داشت، هرچند که قصد ندارم شکست تیمم را با بهانه توجیه کنم.
راه آهن نفت آبادان آلفردو کاسیمیرو
ok

سایت گل-تیم فوتبال نفت آبادان پس از انجام یک دیدار جنجالی برابر راه‌آهن ، شکست را پذیرفت تا همچنان به قعرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش سایت گل ، کاسیمیرو که از اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار بسیار عصبانی بود ، در رابطه با این دیدار گفت : "برابر راه‌آهن بازی خوبی ارائه دادیم و حداقل یک امتیاز از این دیدار می‌توانستیم بدست آوریم. دراکثر دقایق بازی این تیم صنعت نفت بود که صاحب توپ و میدان بود اما شانس یارمان نبود.

گل اول را روی اشتباه داوری دریافت کردیم و این مساله در بازی‌های قبلی نیز اتفاق افتاده بود.


علی دایی در طول بازی با اعتراض‌های بیش از حد خود کنترل بازی را از دست داور خارج کرده بود و داور دچار اشتباهات فاحشی شد."

کاسیمیرو در رابطه با اتفاقات حاشیه‌ای کنار زمین ، به خبرنگار سایت گل این چنین گفت : "وقتی من در کنار زمین بر سر بازیکنانم فریاد می‌زدم ، ناظر بازی به کنارم آمد و گفت که اگر یک‌بار دیگر داد بزنم اخراج می‌شود. این‌درحالی بود که دائی در طول 90 دقیقه‌ی بازی در کنار زمین حضور داشت و فریاد می‌زد. البته من علی دائی را دوست دارم و با او دوست هستم ، من به جایگاه او در فوتبال ایران و جهان آشنا هستم ، اما در کنار مستطیل سبز او یک مربی است و من هم یک مربی. از رفتار تبعیض‌گونه‌ی فدراسیون بدم آمد ، اگر او علی دائی است ، من هم کاسیمرو هستم. علی دائی با رفتار خود تاثیر بسزائی در روند قضاوت داور داشت، هرچند که قصد ندارم شکست تیمم را با بهانه توجیه کنم."

"این شکست وضعیت ما در جدول را بدتر از گذشته کرد اما هنوز زمان زیادی برای جبران آن داریم. باید در دو بازی باقی مانده نیم فصل اول شش امتیاز کسب کنیم تا از شرایط فعلی خارج شویم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها