کد خبر: ۹۴۴۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گل خورده تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: «رحمتی رقیبم است در موردش از من سوال نکنید.»

جام ورزشی؛ هر چند در آخرین ساعات دیروز خبر رسید که نیلسون مصدوم نیست و ممکن است گردان باز هم روی نیمکت بنشیند اما او مصاحبه ای روز گذشته انجام داده در مورد بازی امروزش که می خوانید.


* فکر می‌کردی درست سر بازی با ذوب‌آهن همه چیز عوض شود و گردان بشود دروازه‌بان اصلی پرسپولیس؟
- خیلی خوشحالم. البته دوست نداشتم با مصدوم شدن نیلسون این اتفاق بیفتد. واقعا منتظر چنین فرصتی بودم. هر بازیکنی دوست دارد جلوی تیم سابقش بازی کند. ولی از اینکه نیلسون مصدوم شده ناراحتم. من با او دوست هستم و متاسفم که این اتفاق برایش افتاده است.


* خوب حالا فکر می‌کنی بتوانی این جایگاه را حفظ کنی؟
- ببینید من واقعا مشکلی با نیسون ندارم. او یک دوست واقعی برای من است. دروازه‌بان خوبی است و این را به همه نشان داده. اما اگر به خود من باشد، در این بازی طوری دروازه‌بانی می‌کنم که دیگر هیچ کس نتواند جای من را بگیرد.


* شرایط تان برای بازی فردا چطور است؟
- ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بدن‌هایمان هم کاملا آماده است. فقط دنبال سه امتیاز هستیم و فکر می‌کنم می‌توانیم آن را به دست بیاوریم. البته ذوب‌آهن هم از زمانی که آقای کاظمی آمده، متحول شده و فکر می‌کنم می‌تواند روز سختی برای ما درست کند.


* اینکه ملی‌پوشان تیم‌تان بعد از بازی با ازبکستان بی روحیه به تیم اضافه شده‌اند، کارتان را سخت نمی‌کند؟
- به هر حال اینکه بگوییم آنها از نظر روحی مشکل ندارند و این مشکل را به تیم نیاورده‌اند دروغ است. تیم ملی بد جایی شکست خورد و این شکست برای باشگاه ما که ملی‌پوشان زیادی دارد خیلی گران تمام شد اما باید سعی کنیم تا روز بازی همه‌چیز را فراموش کنیم. به نظر من تعطیل شدن لیگ بعد از بردن پیکان با 6 گل و شروع دوباره آن بعد از شکست جلوی ازبکستان بیشتر از همه به ضرر تیم ما شد.


* به نظرت تیم ملی هنوز هم شانس رفتن به جام جهانی را دارد؟
- 100 درصد. ما سه بازی دیگر در پیش داریم و می‌شود همچنان مستقیم به جام جهانی رفت. فقط باید امیدوار باشیم و تا روز آخر این شانس را برای خودمان قائل باشیم و تلاش کنیم. این شکست نباید روی روند تیم و حمایت از آن تاثیر بگذارد.


* روی گل خورده تیم ملی خیلی از کارشناسان مهدی رحمتی را مقصر می‌ دانستند. نظر تو چیست؟
- من رقیب و هم پست مهدی هستم و نمی‌توانم دراین‌باره نظر بدهم. لطفا من را وارد این حاشیه‌ها نکنید.


* این یعنی رحمتی مقصر بوده؟ اگر نبود خیلی راحت از او دفاع می ‌کردی.
- من نمی‌توانم نظر بدهم و بهتر است این را از کارشناسان بپرسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها