کد خبر: ۹۴۴۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
دارنده مدال برنز المپیک 1964 توکیو در خصوص وضعیت بحرانی و سایه تعلیق فیلا بر کشتی ایران گفت: متاسفانه سکوت کنونی متولیان ورزش و فدراسیون کشتی به هیچوجه به سود ما نیست.

علی اکبر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: زمان زیادی به پایان مهلت اعلام شده از سوی فیلا باقی نمانده و این در حالی است که متولیان ورزش و مسئولان فدراسیون کشتی فعلا سیاست سکوت و بی توجهی را در قبال تهدید فیلا پیشه کرده اند.

وی تصریح کرد: عدم برگزاری مجمع عمومی کشتی و انتخاب رئیس فدراسیون کشتی باعث شده تا فدراسیون جهانی نسبت به این مساله حساس تر شود و کشتی ایران را در خطر تعلیق قرار دهد، اما انگار هیچ مسئولی به این تهدید توجهی ندارد. البته امیدوارم سکوت آقایان به معنای اقدامات سازنده آنان باشد، اما آنطور که ما شاهدیم هیچ اقدام سازنده ای برای حل این بحران صورت نگرفته است.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: فیلا و تمامی مجامع بین المللی ورزشی دنیا هیچ تعارفی با کشورهای عضو ندارند و مطمئن باشید با پایان مهلت مقرر با فدراسیون کشتی ایران برخورد خواهند کرد. متاسفانه این اتفاقات در شرایطی گریبان کشتی ایران را گرفته که ما همچنان به دلیل کسب نتایج درخشان فرنگی کاران در المپیک 2012 لندن به خود می بالیم و چشم به روزهای روش آینده دوخته ایم.

سرپرست اسبق تیم کشتی آزاد جوانان اظهار داشت: این بلاتکلیفی و ابهام به هیچوجه به صلاح کشتی نیست، چرا که ما در این برهه باید به فکر رقابتهای بین المللی و مهم آتی باشیم. متاسفانه به جای برنامه ریزی و تجهیز برای دفاع از جایگاه کنونی، همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با اینت مشکلات هستیم و هر روز با حریفان جهانی خود فاصله می گیریم.

حیدری در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم این مشکل هر چه سریعتر با دخالت و درایت مسئولان ورزش حل و فصل شود، چرا که در غیر اینصورت تهدید فیلا عملی شده و کشتی ایران با تعلیق بین المللی روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) به تازگی طی ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی کشورمان تهدید کرده اگر مجمع عمومی فدراسیون تا روز 25 آذرماه برگزار نشود، کشتی ایران با تعلیق از تمامی فعالیت های بین المللی مواجه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها