کد خبر: ۹۴۳۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
بعد از 10 پیروزی پیاپی، اینتر در دو دیدار اخیر نتوانست به پیروزی برسد
Antonio Cassano - Inter-Cagliari - Serie A
Getty Images
سایت گل- اینتر با تساوی 2-2 مقابل کالیاری، بهترین فرصت برای کم کردن اختلاف با یوونتوس در صدر جدول سری ا را از دست داد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و دیه گو میلیتو صاحب اولین فرصت شد  اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف، به بیرون رفت. تیم میهمان خیلی زود به این حرکت واکنش نشان داد و می توانست توسط اکدال به گل برسد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

تیم میزبان خیلی سریع بازی را در دست گرفت و توسط رودریگو پالاسیو در دقیقه 10 به گل رسید. ارسال خوب کاسانو با ضربه سر رودریگو پالاسیو به گل اول بازی تبدیل شد. این پنجمین گل این مهاجم آرژانتینی در این فصل بود.


بعد از این گل ضرباهنگ بازی کندتر شد. دقایقی بعد رادیا ناینگولان با ضربه ای محکم دروازه اینتر را تهدید کرد اما دروازه بان نرآتزوری توپ را به بیرون دفع کرد.

حملات کالیاری ادامه پیدا کرد و بار دیگر سمیر هاندانوویچ مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد. هت تریک این دروازه بان اسلوونیایی روی ضربه سر نه نه تکمیل شد تا او در نیمه اول سه بار مانع گلزنی بازیکنان حریف شود. اما در دقیقه 43 سرانجام قفل دروازه اینتر باز شد و مارکو سائو روی ارسال آندره آ کوسو، از غفلت مدافعان میزبان استفاده کرد و ضربه نهایی را وارد کرد.

نیمه دوم با نبردهای فیزیکی میانه میدان و خطاهای متعدد بازیکنان دو تیم اغاز شد و باز هم این دیه گو میلیتو بود که مانند نیمه اول می توانست دروازه حریف را باز کند اما این بار هم توسط مدافعان حریف ناکام شد.اینتری ها یکی دو موقعیت دیگر را توسط پالاسیو و کاسانو از دست دادند تا اینکه سائو بار دیگر برای کالیاری گلزنی کرد و تیم میهمان را پیش انداخت. ضربه والی زیبای پینیا بعد از برخورد به تیرک در اختیار سائو قرار گرفت و او بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد.

حملات اینتری ها برای رسیدن به گل تساوی در دقیقه 82 به ثمر نشست و ارسال کوتاه ریکاردو آلوارس توسط آستوری، بازیکن حریف، به گل دوم اینتر تبدیل شد تا شاگردان استراماچونی از دومین شکست پیاپی فرار کنند. با این وجود آنها نتوانستند فاصله 4 امتیازی شان با یوونتوس را کاهش دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها