کد خبر: ۹۴۳۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
دنبال تلافی و این مسائل نبودم.اذیتم کردند اما همیشه سعی می کنم به گذشته فکر نکنم.زندگی کردن در گذشته باعث می شود حال و آینده را هم از دست بدهم پس همان بهتر که فکر نکنم
khosro heidari nekounam
ok

سایت گل-پس از جدایی از سپاهان این اولین بار بود که برابر این تیم به میدان می رفت و در دیدارهای گذشته استقلال مقابل تیم زرد پوش اصفهان یا مصدوم بوده و یا محروم!اما بالاخره برابرتیم سابقش بازی کرد واتفاقا زننده تک گل تیمش هم شد.خسرو حیدری دردیدار حساس تیمش با سپاهان ستاره بی چون و چرای میدان بود.بازیکنی که نه تنها تک گل استقلال را به ثمر رساند بلکه با نفوذ هایش از جناح راست تیم شان هم حسابی حریف اصفهانی شان را تحت فشار قرار داد.گفتگوی این مدافع در زیر از حضورتان می گذرد.

*بالاخره طلسم شکست و توانستی برابرسپاهان به میدان بروی؟!

بله.دقیقا همینطور است.دیدارهای گذشته برابر این تیم را یا به خاطر محرومیت و یا به دلیل مصدومیت از دست دادم اما بالاخره طلسم شکست و مقابل سپاهان بازی کردم.از این بابت واقعا خوشحال هستم.

*شکسته شدن این طلسم هم که با گلزنی ات همراه شد.

اصلا فکرش را نمی کردم که در یک چنین بازی ای گل بزنم.انگیزه زیادی داشتم وخوشحالم که توانستم برای تیمم مثمرثمرباشم.خودم فکرمی کردم که آرش یا امین گل می زنند.این گل حسابی به من چسبید.


*شادی پس ازگلت هم که اصلا به مذاق هواداران سپاهان خوش نیامد...

همه مرا می شناسند.هیچ وقت سعی نمی کنم باعث ناراحتی کسی بشوم.باور کنید از فرط هیجان متوجه شادی پس از گلم نشدم.

*زمان جدایی از سپاهان با مشکلات زیادی مواجه شدی و خیلی ها این شادی را به حساب تلافی همان روزها گذاشتند.

دنبال تلافی و این مسائل نبودم.اذیتم کردند اما همیشه سعی می کنم به گذشته فکر نکنم.زندگی کردن در گذشته باعث می شود حال و آینده را هم از دست بدهم پس همان بهتر که فکر نکنم.

*از بازی برایمان بگو.

حساسیت این بازی باعث شده بود تا دو تیم انجام بازی تهاجمی را در دستور کارشان قرار بدهند.در این میان استقلال بهترو با برنامه تر از سپاهان ظاهر شد.می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم اما مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

*حالا چرا اینقدر با خلعتبری درگیر می شدی؟

من مشکلی با خلعتبری نداشتم اما نمی دانم چرا او با من خشن رفتار می کرد.البته اکثر بازیکنان سپاهان روی من زوم کرده بودند و دنبال مهار کردنم بودند.آخر بازی هم که نزدیک بود به جنجال کشیده شود.خب در این بازی حساس دروازه تیم شان را باز کرده بودم وطبیعی بود که دنبال مهارم باشند تا به نوعی آن گل را تلافی کنند.

*در نهایت هم که این درگیری ها منجر به اخراج جواد نکونام شد.

اصلا نمی دانم که داور به چه دلیل نکونام را اخراج کرد.آنجا آنقدر شلوغ بود که متوجه دلیل اخراج جواد نشدیم.متاسفانه برای بازی با پیکان از حضور نکونام محروم شدیم و ای کاش این اتفاق رخ نمی داد.

*تمام مدعیان هم که این هفته به نفع استقلال بازی کردند...

کاری به نتایج سایرتیم ها نداریم.اگر آنها هم برنده می شدند باز هم صدرنشین می ماندیم چون سپاهان را شکست داده بودیم.تا آخر لیگ هم کاری به سایرمدعیان نخواهیم داشت و برای خودمان بازی خواهیم کرد.

*پیروزی در این بازی هم که باعث شد تا قهرمانی تان در نیم فصل تا حدود زیادی مسجل شود.

هنوز تا پایان نیم فصل سه بازی دیگردر پیش داریم.اما حالا که با اختلاف به صدر جدول تکیه زده ایم اجازه نمی دهیم که تیمی آنرا از ما بگیرد.البته قهرمانی در نیم فصل چندان حائز اهمیت نیست و دنبال این هستیم تا درپایان فصل قهرمانی مان را مسجل کنیم و جام را بالای سرمان ببریم.استقلال پتانسیل این را دارد که این فصل با اقتدارقهرمان شود.

*تیم ملی هم که در بازی با ازبکستان بازنده شد...

هنوز هم باورم نمی شود که در این دیدار حساس بازنده شدیم.خیلی خوب بازی کردیم و به همین دلیل است که شکست در این بازی اصلا برایمان قابل باور نیست.ازبک ها برابر ما حرفی برای گفتن نداشت.خیلی راحت می توانستیم به پیروزی برسیم اما داوربا اشتباهاتش باعث شد نتیجه بازی بر خلاف جریان آن رقم بخورد.امیدوارم فیفا با داور اماراتی این بازی و کمک هایش برخورد و آنها را جریمه کند.

*با این شکست راه صعودمان هم سخت و ناهمواروبازهم صعودمان به اما و اگر کشیده شد.

فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست.هنوز سه بازی دیگر در پیش داریم.درست است که دو بازی مان در بیرون از خانه است اما این شانس را داریم که بتوانیم برابر کره و قطر به پیروزی برسیم.راهمان سخت شده است ولی صعود مان غیر ممکن نیست.با سرمربی و بازیکنانی که در اختیار داریم شک نکنید که مسافر جام جهانی می شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها