کد خبر: ۹۴۳۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه نفت‌آبادان گفت: دايي با داد و بيداد توانست امتياز بگيرد. خليل صالحي در مورد شکست 2 بر يک مقابل راه ‌آهن اظهار داشت: نمي دانم چه بگويم. هر چه هست به دنبال نتايج قبلي است. اميد ما براي نيم فصل است که بتوانيم با تغييراتي در تيم روند بهتري پيدا کنيم.
 وي افزود: بچه ها مقابل راه آهن خوب بازي کردند اما داور اين مسابقه خيلي جوان بود. شديدا از قضاوت اين داور متضرر شديم. من اصلا داور را نمي شناختم و اکنون نامش را هم نمي دانم.

به گزارش فارس، مديرعامل باشگاه نفت آبادان با بيان اينکه تيم او هميشه مظلوم واقع شده ادامه داد: هر وقت در بازي با راه آهن علي دايي سر و صدا کرد داور تحت تاثير او قرار گرفت و همه سوت هاي 50- 50 را به نفع راه آهن زد. علي دايي وقتي سر و صدا مي کند در نتيجه گيري هم موفق عمل مي کند.

صالحي تاکيد کرد: گل اولي که از راه آهن دريافت کرديم آفسايد بود. در محوطه 18 قدم راه آهن مدافع اين تيم دست روي شانه مهاجم ما گذاشت اما داور به جاي اعلام پنالتي به سود نفت به بازيکن ما کارت زرد نشان داد. اين اتفاق جلوي چشم دايي رخ داد و يا بازيکن راه آهن مقابل دايي به صورت بازيکن ما زد اما داور به جاي اخراج بازيکن حريف به بازيکن نفت کارت نشان داد. داد و بيدادهاي دايي در اين بازي کار خود را کرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که به کميته داوران بابت اين مسئله اعتراضي مي کند يا خير گفت: چه اعتراضي؟ مگر فايده اي هم دارد؟ از وقتي به باشگاه نفت آبادان آمده ام در مورد داوري حرفي نزده ام و اگر امروز در مورد داوري حرف مي زنم به اين دليل است که شرايط ما به سختي مي گذرد و آدم احساس مي کند که سوت ها مغرضانه شده است. فوتبال ايران به نقطه اي رسيده است که براي ضايع نشدن حق تيم بايد داد و قال کرد و اگر بازي را از دست بدهيم بايد با مسائل خارج از عرف فوتبال امتياز بگيريم. ما روز گذشته به راه آهن نباختيم بلکه به دايي باختيم.

صالحي در خصوص اينکه بازيکنان نفت به دليل شکست مقابل راه آهن جريمه مي شوند يا خير اظهار داشت: جريمه اي در کار نيست چون بازيکنان خيلي خوب بازي کردند. روز گذشته اصلا مستحق شکست نبوديم. اميدواريم روزي در اين فوتبال ضابطه ها قوي تر از رابطه ها شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها