کد خبر: ۹۴۱۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
فعالیت مشکوک رسانه ای ضد انقلاب در جنوب شرق کشور:
علی رغم اعتراضات گسترده جریانات دانشجویی و فعالین اصولگرا در سیستان و بلوچستان فیلتر سایت ارزشی و انقلابی زاهدان پرس همچنان ادامه دارد. این در حالیست که پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان پرس طی سه سال اخیر موازنه رسانه و فضای مجازی در سیستان و بلوچستان را در تقابل با پایگاه های خبری گروه های وهابی، تروریست و محور فتنه، ضدانقلاب و بیگانه در جنوب شرق به نفع گفتمان انقلاب بهم زده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، علی رغم اعتراضات گسترده جریانات دانشجویی و فعالین اصولگرا در سیستان و بلوچستان فیلتر سایت ارزشی و انقلابی زاهدان پرس همچنان ادامه دارد. این در حالیست که پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان پرس طی سه سال اخیر موازنه رسانه و فضای مجازی در سیستان و بلوچستان را در تقابل با پایگاه های خبری گروه های وهابی، تروریست و محور فتنه، ضدانقلاب و بیگانه در جنوب شرق به نفع گفتمان انقلاب بهم زده است.



این تاثیر گذاری بگونیه ای بوده است که همزمان با فیلتر سایت زاهدان پرس ده ها پایگاه خبری ضدانقلاب همزمان با شبکه العربیه از فیلتر سایت زاهدان پرس استقبال و بر مداوامت آن تلویحا تاکید کرده اند.

در همین حال همزمان با فیلتر این سایت ارزشی و انقلابی پایگاه های اینترنتی جدیدی با محتوای حمایت از جریان فتنه و حمایت از فیلتر زاهدان پرس در فضای مجازی سیستان و بلوچستان شروع به فعالیت کرده اند که مطالب آنها بالافاصله در رسانه های محور فتنه - ضدانقلاب نیز باز نشر و مورد پشتیبانی قرار می گیرد.

این پایگاه ها اینترنتی جدید ضمن حمایت از جریان اصلاح طلبی در سیستان و بلوچستان از جریان های منحرف در این استان نیز حمایت رسانه ای می کنند و حتی با برخی از مسئولین ستادهای فتنه در تهران ارتباط مستقیم دارند.

تبلیغ پایگاه های جدید اینترنتی حاوی گفتمان فتنه در فضای مجازی سیستان و بلوچستان توسط رسانه های ضدانقلاب در حالی صورت می گیرد که پیش از این سایت مسجد مکی زاهدان نیز توسط این رسانه های به عنوان منبع اخبار اهل سنت ایران تبلیغ شده است.


یک منبع آگاه در اینباره به 598 گفت: طی جلساتی که توسط جریان فتنه و وهابیت و با چراغ سبز دریافتی جریان علامت دار استان در جنوب شرق در زاهدان تشکیل شده پس از فیلتر زاهدان پرس تصمیمات ذیل تصویب شده است:

1- راه اندازی پایگاه های جدید اینترنتی با توجه به خلا ایجاد شده در فضای مجازی پس از فیلتر زاهدان پرس

2- تولید اخبار و گزارش های با هدف برای جذب آرای و شبکه رای برای کاندیدا منتصب به جریان فتنه در خرداد 92

3- حمایت رسانه ای از اقدامات جریان های منحرف در سیستان و بلوچستان که منجر به تقویت عناصر اصلاح طلب و حامی جریان فتنه می شود.

4- حمایت از مولوی عبدالحمید در تقابل با زاهدان پرس و تلاش برای جذب آرای اهل سنت منطقه

5- استفاده کافی از مدت زمان فیلتر زاهدان پرس برای بازگشت موازنه رسانه ای به نفع حریان اصلاح طلب حامی جنبش سال 88در فضای مجازی جنوب شرق

6- محتوای این پایگاه ها تبلیغ گفتمان اصلاح طلبی و مقابله با گفتمان اصولگرایی زاهدان پرس باشد.

گفتنی است طبق هماهنگی رسانه ای صورت گرفته شده قرار است که اخبار این پایگاه های جدید اینترنتی قرار است توسط دو تن از عناصر ضدانقلاب فعال در جریان رسانه ای خارج نشین با نام "ک . ق" و "ع . م " به صورت مرتب باز نشر داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احسان قنبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
وقتی x و v و y فیلتر میشن خوب باید منتظر فیلتر شدن سایتهای... و دفتر رهبری و روزنامه کیهان و رسالت و... بود!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
زاهدان
UNITED KINGDOM
۱۱:۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
شما اصلا به آخرت اعتقاد دارید؟ مطمئنم اگر داشتید اینگونه عمل نمی کردید / ان شاءالله خدا شما را به مسیر راست هدایت کند / دست از این دروغ ها و توهمات بردارید.
پاسخ
احمد
UNITED STATES
۱۰:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
خدا لعنت کند مسولین را که برای کسب منافع شخصی منافع اسلام و شیعه را می فروشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها