کد خبر: ۹۴۰۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
علی دایی در خصوص بازی شاگردانش گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که مردانه جنگیدند و سه امتیاز بازی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در کنفرانس خبری پس از بازی بین تیم های راه آهن و صنعت نفت آبادان علی دایی سرمربی راه آهن  افزود: حق ما در این دیدار برد بود و شرایط خاصی در این دیدار برای ما حاکم بود.

وی در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: من هزار بار گفتم که چرا برای تیم ما از داورانی استفاده می‌کنند که از تجربه کافی برخوردار نیستند،  شماره 9 تیم صنعت نفت از دقایق اولیه بازی روی تمام بازیکنان ما خطا کرد و باید از زمین اخراج می‌شد ولی داور اصلا خطای بازیکن را نگرفت ولی داور روی یک صحنه خطا بازیکن ما را مثل آب خوردن از زمین اخراج کرد.

وی در ادامه در خصوص تعطیلی لیگ برتر گفت: در تمام دنیا تیم های ملی کشورهایی قوی هستند که لیگ پویایی دارند شما تیم های اسپانیا، آلمان و ایتالیا را ببینید که در چند جام بازی می‌کنند و همیشه موفق هستند و فقط لیگ ما هست که تافته جدا بافته است.

وی در ادامه افزود: مگر می‌شود لیگ را انقدر تعطیل کرد اگر تعطیلی به لیگ کمک می‌کرد ما با جان و دل قبول می‌کردیم اما لیگ را تعطیل کردند و بازیکنانی که در بازی با تاجیکستان بازی کردند، در مقابل ازبکستان حضور نداشتند.

وی درخصوص اردوی 20 روزه تیم ملی ایران گفت: بازیکنانی مثل اشکان دژاگر، رضا قوچان نژاد سه روز آخر به اردو اضافه شدن دراین اینجا سوال من این است که چرا 20 روز لیگ را تعطیل کردند.

وی در ادامه در خصوص تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: من ترجیح می‌دهم دراین خصوص صحبت نکنم و امیدوارم که تیم ملی موفق شود.

علی دایی در پاسخ یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه اگر پرسپولیسی ها حاضر نشوند طلب دایی را پرداخت کنند آیا از این تیم شکایت می‌کند گفت: نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید و حرمت قلم خیلی بالا است و خبرنگاری که خود را به خواب زده است این خبرها را می‌نویسید، من هرگز هیچ صحبتی در این باره نکردم و قلم خیلی ارزش دارد اما متاسفانه ما ارزش او را نمی‌دانیم و من از حقم نمی‌گذارم و دنبال حقم هستم.

وی در ادامه تصریح کرد: من کی گفتم که طلبم را بخشیدم و شما هم همینجوری خبرها را از خودتون می‌نویسید و بعد آن را تفسیر می‌کنید وبعد من را محکوم می‌کنیم .

وی تصریح کرد، من زمانی که از پرسپولیس رفتم به من گفتن که مبلغ قرار دادم را تضمین کنم و من گفتم که حاضرم برای پرسپولیس و هواداران این تیم مجانی کار کنم ولی کجا گفتم که حاضرم از حق و حقوقم بگذرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها