کد خبر: ۹۳۸۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
بازیکنان تیم فوتبال بانوان پاس همدان پس از بازی متوجه شدند وسایل‌شان در رختکن به سرقت رفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بانوان پاس همدان در دیدار با پالایش گاز ایلام با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد اما این دیدار حاشیه‌هایی داشت که حتی بعد از پایان بازی نیز ادامه پیدا کرد.

در زمان برگزاری این مسابقه، بازیکن ایلام به دلیل اعتراض به داوری اخراج شد اما داور از کار خود پشیمان شده و دوباره این بازیکن را به مسابقه بازگرداند همین امر اعتراض سرمربی و بازیکنان پاس همدان را به دنبال داشت.

حواشی به همین جا ختم نشد و هنگامی که بازیکنان پاس همدان پس از پایان بازی وارد رختکن شدند، دیدند که تمام وسایل‌شان از جمله پول، ساعت، فلش و عینک به سرقت رفته است. پس از تماس با پلیس 110، اعلام شد که سارق از طریق پنجره‌ها وارد رختکن شده است.

نسیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: چیزی از وسایل میزبان کم نشده بود. ما هم با توجه به دوری راه فقط این مسئله را گزارش کردیم. از تیم داوری، حراست و ناظر بازی شکایت می‌کنیم.

وی با اعتراض به داوری این دیدار اظهار داشت: هنگامی که داور بازیکن ایلام را اخراج کرد به جای مشورت با کمک داور، با ناظر مسابقه مشورت کرد و در نهایت گفت اشتباه کرده و این بازیکن باید بازگردد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها