کد خبر: ۹۳۸۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
چهار فقره از ركوردهاي ليگ دوازدهم اين هفته در تيررس شكسته شدن خواهند بود. جالب اين‌كه سه تا از اين چهار ركورد متعلق است به تيم پرسپوليس!
entezaei
ok

سايت گل- رقابت‌هاي ليگ برتر ايران بعد از يك وقفه‌ي 17 روزه از فردا (شنبه) دوباره پيگيري مي‌شود. در آستانه بازي‌هاي هفته پانزدهم نگاهي داريم به ركوردهايي كه ممكن است در اين هفته شكسته شوند. درست است كه اين ركوردها نقشي در سرنوشت تيم‌ها ندارند ولي پيگيري آن‌ها سرگرمي جذابي است.

سبقت از پيكان با پيكان!

ملوان انزلي در 4 هفته اخير 4 برد متوالي در كارنامه دارد؛ اين را همه مي‌دانند. اما آن‌ها در اين ركورد يك شريك هم دارند كه شايد خيلي‌ها ندانند. پيكان تهران با كسب 4 پيروزي متوالي (در فاصله هفته چهارم تا هفتم) تا پيش از اين به تنهايي ركورددار بردهاي متوالي بود. حالا ملوان به ركورد پيكان رسيده و براي عبور از آن به يك برد ديگر احتياج دارد. جالب اين‌كه ملوان براي كسب پنجمين برد بايد خود پيكان را شكست بدهد.


رقابت سخت دايي و پرسپوليس!

پرسپوليسي‌ها صاحب يك ركورد (البته از نوع منفي آن) در فصل دوازدهم هستند كه ممكن است اين هفته از شر آن خلاص شوند. سرخپوشان در فاصله هفته سوم تا هفتم 419 دقيقه را بدون زدن گل سپري كردند و هيچ تيمي در اين فصل تا اين حد در حسرت گلزني نمانده است. اما بعد از هفته‌ها يك تيم در فاصله 61دقيقه تا شكستن اين ركورد قرار گرفته است و آن تيمي نيست جز راه‌آهن! اگر شاگردان دايي در بازي فردا مقابل نفت آبادان تا دقيقه 62 به گل نرسند صاحب ركوردي مي‌شوند كه تصاحب آن به هيچ وجه افتخار محسوب نمي‌شود.

حسرت‌ 3 امتياز به 9 مي‌رسد؟

حد نصاب‌هاي منفي كه پرسپوليسي‌ها در روزهاي بحراني خودشان خلق كرده‌اند فقط به گل نزدن ختم نمي‌شود. آن‌ها از هفته اول تا دهم طي 8 هفته متوالي رنگ پيروزي را نديدند و تا به حال تيمي از اين ركورد عبور نكرده است. البته دو تيم در هفته قبل به اين ركورد رسيدند و اين فرصت را دارند تا در اين هفته ركورد پرسپوليس را پاك كنند. نفت آبادان و گهر دورود دو تيمي هستند كه دقيقا 8 هفته است پيروز نمي‌شوند.

پايان زلزله‌هاي يك نيمه‌اي؟

باز هم يك ركورد پرسپوليسي، اما اين يكي نسبتا مثبت است! پرسپوليس هنوز هيچ كدام از بازي‌هايش را در نيمه اول نباخته. 5 برد و 9 تساوي نتيجه كار پرسپوليسي‌ها در 45 دقيقه اول بازي‌ها است. شايد دوشنبه اولين روزي باشد كه شاگردان ژوزه با شكست راهي رختكن مي‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها