کد خبر: ۹۳۷۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
محمد علی مردانی گفت: آرزویم اینست که از تمام زنان شهید کردستان نیز فیلم بسازم و مظلومیت آنان و ظلم بی امان گروهک های ملحد را با زبان هنر به تصویر بکشم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، محمد علی مردانی- تهیه کننده و کارگردان مستند سمیه کردستان پیرامون معرفی شهید ناهید فاتحی کرجو- در پاسخ به تهدید به مرگ از سوی ضد انقلاب بیان کرد: تهدید ضد انقلاب، موجب تشویق و ثبات قدم در تداوم این مسیر نورانی برای معرفی سایر زنان شهید کردستان گردید که متاسفانه جامعه ما حتی خود زنان و دختران کردستانی نیز آنان را نمی شناسند.

مردانی که تا کنون صدها مستند از یادواره های شهدا، دفاع مقدس و راهیان نور را در کارنامه هنری خود دارد تصریح کرد: آرزویم اینست که بتوانم از تمام زنان شهید کردستان و 7000 زن شهید در کشور فیلم بسازم و مظلومیت و غربت آنان و ظلم بی امان گروهک های ملی و دشمنان خبیث را با زبان هنر به تصویر کشیده و به نسل های آینده نشان دهم.

مسئول خاکریز مستند سازان جبهه جهادی منتظران خورشید در ادامه افزود : اگر دشمنان ما قهرمانی مانند ناهید فاتحی کرجو داشتند صدها کتاب و فیلم پیرامون او می ساختند و تمام هنرمندان خود را برای معرفی او به خدمت می گرفتند.

وی، شهید کرجو را نماد مقاومت و الگوی بیداری اسلامی دانسته و عنوان نمود: ناهید سخت ترین شکنجه ها را که مردان نیز طاقت آنرا ندارند با عشق سرشار به امام امت تحمل نمود و اگر چه در ظاهر اسیر ضد انقلاب بود اما در حقیقت این گروهک کموله و دموکرات بودند که اسیر مقاومت او شده بودند.

این کارگردان متعهد کردستان را سرزمین غیرت و حماسه نامیده و گفت : شرمنده مردم غیور کرد هستم که به عنوان یک هنرمند تا کنون نتوانسته ام مجاهدت های خاموش آن سرزمین را به شایستگی به تصویر بکشیم و امیدوارم بتوانم به مدد شهیدان رسالت و تکلیف الهی خود را در این موضوع عملی نمایم.

گفتنی است مردانی تاکنون 28 مستند تلویزیونی پیرامون مناطق عملیاتی غرب کشور تولید کرده و مستند بازسازی شده سمیه کردستان نیز قرار است طی هفته بسیج از یک شبکه سراسری سیما پخش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها