کد خبر: ۹۳۶۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

طراحی جریان "نه غزه نه لبنان" برای هتک آبرو از انقلاب اسلامی به بهانه حمایت از انقلاب مصر و تونس، که با تحریک سران فتنه آغاز شده است، با قرار دادن صفحه‎ای مخصوص در فیس بوک از سوی وزارت خارجه امریکا و صفحه مخصوص در حمایت از این تحریک سران فتنه در سایت وارزت خارجه اسرائیل و تحرکات سایبری دیگر وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش رجانیوز، در همین راستا تیم سایبری جریان فتنه، ظهر امروز برای دقایقی اقدام به حمله سایبری به  پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز کرد. در این حمله که به حمله "دی داس" مشهور است، تیم سایبری جریان فتنه با اشغال پهنای باند سرور به صورت غیر واقعی تلاش کرد تا دسترسی به اخبار رجانیوز را مختل کند که با اقدامات به موقع تیم فنی سایت، این مشکل برطرف شده است.

این در حالی است که در جریان فتنه 88 نیز، رجانیوز چندین بار از جانب تیم سایبری فتنه مورد حمله سایبری مشابهی قرار گرفته بود. گفتی است رجانیوز، به دلیل اقدامات خود در روشنگری به موقع پیرامون وقایع مرتبط با فتنه، و افشاگری بسیاری از فضاسازی‎های فتنه گران در هشت ماه نبرد سایبری، مورد تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

این درحالی است که به دلیل خبررسانی به موقع رجانیوز در ایام انتخابات ریاست جمهوری و برملا کردن ترفندهای تبلیغاتی جریان مقابل نیز، موسوی کاندیدای شکست خورده انتخابات دهم در مناظره تاریخی با احمدی نژاد، به اقدامات رجانیوز اشاره و از آن انتقاد کرده بود.

با این حال رجانیوز، با کمک تیم فنی و تحریریه خود همچنان مشغول به فعالیت است و به رسالت خود در دفاع از انقلاب اسلامی ادامه می‎دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها