کد خبر: ۹۳۶۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۱
امام جمعه سیاهکل پیام رزمایش مدافعان آسمان ولایت را تلاش برای افزایش ثبات در منطقه خواند و گفت: سیاست جمهورى اسلامى ایران در پاسخ به هر تهاجمى، جدى است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت 26 آبان سالروز آزادسازى سوسنگرد اظهار کرد: با تدبیر و فرمان حضرت امام خمینى (ره) مبنى بر اینکه «سوسنگرد تا فردا باید آزاد شود» عملیات آزادسازى مناطق اشغالى آغاز شد و رزمندگان با مقاومت و پایمردى باشکوه توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را به عقب برانند و فاتحانه وارد شهر شوند و سوسنگرد «شهر عاشقان شهادت» آزاد شد.

وی با قدردانی از رشادت‌هاى تمام رزمندگان در عملیات آزادسازی سوسنگرد، نقش آنها را در پیروزی این شهر ستودنی خواند.

امام جمعه سیاهکل در ادامه با اشاره به آغاز هفته احیاى امر به معروف و نهى از منکر افزود: امر به معروف وظیفه‏اى عمومى است که تمام مسلمانان با توانایى‏هاى متفاوت و دسترسى‏هاى مختلفى که دارند در قبال آن مسئول هستند و همه باید در ترویج فرهنگ امر به معروف نهى از منکر تلاش کنند.

وی انجام درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مهم دانست و تصریح کرد: در انجام این فریضه از حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) درس گرفته‏ایم.

شیدایی در ادامه به بزرگ‌ترین رزمایش مشترک سراسرى پدافند هوایى کشور اشاره کرد و یادآور شد: پیام رزمایش مدافعان آسمان ولایت، پیام صلح و دوستى و تلاش براى افزایش ثبات در منطقه براى کشورهاى دوست و همسایه است.

به گفته وی سیاست جمهورى اسلامى ایران به هر تهاجمى از سوى هر کشورى پاسخى جدى است.

خطیب جمعه سیاهکل، مهم‏ترین اهداف رزمایش مدافعان آسمان ولایت را نمایش دستاوردها و تجهیزات نظامى و تسلیحاتى، انتقال تجربه به نسل جوان و آموزش نیروها و عملیاتى‏کردن طرح‏هاى نظامى عنوان کرد.

به گزارش فارس، در پایان خطبه‌های نماز جمعه سیاهکل مردم مسلمان این شهرستان با حضور در راهپیمایی بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها