کد خبر: ۹۳۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب روزی از سوی سران فتنه برای راهپیمایی که طی سالهای اخیر این روز از سوی رسانه های استکباری اباحی گری رابطه نامشروع دختر و پسر درآن تبلیغ می شود نشان دیگری از مزدور بودن سران فتنه است.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه دعوت به راهپیمایی سران فتنه هیچ سازگاری با اعلام حمایت از قیام اسلامی مصر ندارد اظهار داشت: فتنه گران اگر هدفشان حمایت از خیزش و انقلاب اسلامی مصر بود در 22 بهمن موج مردم را همراهی می کردند نه اینکه در 14 فوریه مردم را دعوت به راهپیمایی کنند.

وی با اشاره به مصادف شدن تبلیغات رسانه ای جریان مرده فتنه سبز، برای راهپیمایی با مناسبت ضد فرهنگی 14 فوریه ابراز داشت: طی سالهای اخیر نظام سلطه تلاش رسانه ای شدیدی را در این روز داشته تا سنت جدید الولاده ای را برای مردم ایجاد کند و در آن اباحی گری در روابط نامشروع میان دختران و پسران به بهانه ابراز عشق تبلیغ می شود.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا این انتخاب از سوی موسوی و کروبی صورت نگرفته یادآور شد: سران فتنه برنامه ریز و طراح کارهای خود نیستند به همین خاطر بدیهی است که این برنامه ای است که برای آنها طراحی کرده اند.

وی با اشاره به عدم همراهی خاتمی با اقدام اخیر موسوی و کروبی برای دعوت به راهپیمایی گفت: موقعیت هر یک از فتنه گران حکم می کند که برای چیده شدن پازل در جایگاهی که قرار دارند اقدام کنند، به همین خاطر عدم اعلام خاتمی دلیل بر آن نیست که با آنها همراهی ندارد.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی در اظهارات اخیر آقای هاشمی در تشویق مردم برای راهپیمایی 22 بهمن هم شنیدیم که عنوان کرد ما اکنون بدیلی برای نظام فعلی نداریم و باید با آن بسازیم!
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
موسو وكروبي هر دو احمق شده اند. ونميدونن كه اين مملكت مملكت امام زماني است ما هيچ وقت رهبرمان را تنها نخواهيم گذاشت. اگه رهبرم فرمان دهد جانم را براي كشورم وامام زمانم فدا ميكنم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها