کد خبر: ۹۳۲۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۴ آبان ۱۳۹۱

زوج جوانی در دادگاه حاضر شدند و هر دوی آنها مدعی فحاشی و بی‌احترامی از طرف مقابل نسبت به یکدیگر بودند. این زوج اصرار داشتند که به دلیل نگه داشته نشدن احترام‌شان از طرف دیگری، ادامه زندگی برای‌شان بی‌معنا است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرد جوان که 30 سال سن داشت در ابتدای جلسه خطاب به قاضی گفت: چهار سال قبل در سیزده بدر که با خانواده‌ام به اطراف تهران رفته بودیم با خانواده همسرم آشنا شدیم از همان لحظه‌ای که همسرم را دیدم از او خوشم آمد و تصمیم گرفتم این موضوع را با مادرم در میان بگذارم.

وی ادامه داد: مدتی بعد از اینکه خانواده‌ها در روز 13 فروردین با یکدیگر آشنا شده بودند به خواستگاری همسرم رفتم و به سرعت مقدمات ازدواج‌مان فراهم شد.

این مرد جوان افزود: همسرم بسیار زیباست اما متاسفانه تنها زیبایی صورت دارد و فاقد زیبایی سیرت است. او بسیار بددهان و بداخلاق است. هر بار که با یکدیگر سر مساله‌ای بحث می‌کنیم به شدت عصبانی می‌شود و فحش‌های بدی که در شان و شخصیت یک زن نیست را به زبان می‌آورد.

وی با بیان اینکه همسرم حتی احترام خانواده‌ام و خانواده‌اش را نگه نمی‌دارد، گفت: همیشه مقابل من به خانواده‌اش به راحتی توهین می‌کند، حتی چندین بار زمانی که ما منزل پدر و مادرم بودیم و مشاجره‌ای بین‌مان اتفاق می‌افتاد، خیلی راحت خطاب به پدر و مادرم فحش‌های نامربوطی می‌داد.

مرد جوان خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌توانم با چنین کسی که این‌قدر راحت به همه توهین می‌کند و احترام کسی را نگه نمی‌دارد زندگی کنم.

در ادامه جلسه دادگاه، همسر این مرد که 27 سال سن داشت با بیان اینکه همسرم نیز مرد مودبی نیست، گفت: اگر بی‌احترامی صورت گرفته از طرف هر دوی ما بوده است، زیرا اگر من حرف نامربوطی می‌زدم شوهرم نیز کم نمی‌آورد و چند برابر بدتر از آن را به خودم تحویل می‌داد.

وی گفت: این موضوع بهانه‌ای برای جدایی است و هر دوی‌مان این را به خوبی می‌دانیم. همچنین احساس زنانه‌ام به من می‌گوید پای زن دیگری در میان است. وقتی شوهرم این‌قدر اصرار به جدایی دارد این زندگی دیگر ارزشی ندارد و من نیز خواهان جدایی هستم.

این زن جوان، تصریح کرد: در دعواهایی که بین‌مان اتفاق می‌افتاد اولین کسی که شروع به فحاشی می‌کرد شوهرم بود، ولی در اینجا خود را مظلوم و مودب نشان می‌دهد در حالی که اصلا اینطور نیست.

به گزارش ایسنا، در پایان و پس از بحث‌های فراوان و درخواست قاضی برای عدم ایجاد طلاق و اصرار زوج جوان بر جدایی، در نهایت حکم طلاق توافقی آنها صادر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها