کد خبر: ۹۳۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
"صراط" - گلشيفته فراهاني كه پس از رفتن از ايران در فيلم هاي هاليوودي به ايفاي نقش پرداخته و موفق به كشف حجاب شده بود! در مصاحبه با شبكه ي صداي امريكا در فرانسه ، به دفاع از جعفر پناهي پرداخت .
به گزارش صراط نيوز فراهاني در حمايت از اين فيلم ساز وابسته به غرب به VOA گفت : من نمي دانم مشكل كجاست؟ مشكل هست و همه دنيا را در بر مي گيرد، امروز مثل 50 سال گذشته نيست كه هركس به فكر كشور خودش باشد .
وي كه قصد داشت به شدت خود را احساساتي نشان دهد ادامه داد: جعفر! ايران است و مشكل او هم در ايران ولي اين محدود به ايران نخواهد شد! مانند سلول سرطاني مشكل جعفر مشكل همه دنياست ! مشكل همه فيلم سازها و مشكل همه هنرمندان است . بنا بر اين همان شعر بني آدم اعضاي يكديگرند كه در آفرينش ز يك گوهرند . . .
اين بازيگر پاريس نشين در ادامه در جمله اي زيبا! افزود: ما از هم جدا نيستيم اگر كسي مشكل دارد اگر كسي در زندان است اگر كسي ناراحت است و اگر كسي گرسنه است عدم آزادي عدم آزادي كره زمين است!
گفتني است گلشيفته فراهاني با حضور در سينماي هاليوود و بازي در يك فيلم به ايفاي نقش يك مسلمان تروريست پرداخت .
پيش از اين در افتتاحيه جشنواره بين المللي فيلم فجر مسعود كيميايي به دفاع از جعفر پناهي پرداخته بود .
لازم به ذكر است جواد شمقدري معاون وزير ارشاد چندي پيش در دفاع از گلشيفته گفت: اگر فراهاني مشكلي از لحاظ حقوقي و قضايي نداشته باشد؛ نبايد نگران ورود به ايران باشد كه در پي همين اظهارات اين بازيگر هاليوود از شمقدري تقدير كرد .
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها