کد خبر: ۹۲۹۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال جوانان از نفوذ برخی دلالان بین بازیکنان تیم ملی جوانان پرده برداشت.

هوشنگ مقدس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد این انتقاد که به عنوان مدیر رسانه ای تیم ملی جوانان خبری را در مورد این تیم به ایران ارسال نکرده است، اظهار داشت: برخی رسانه ها بی انصافی می کنند. در مدتی که تیم ایران در امارات بازی داشت اکثر رسانه ها با من در تماس بودند و اخبار را در اختیارشان می گذاشتم. برخی رسانه ها نام من را به عنوان مدیر رسانه ای مطرح نمی کردند و به همین دلیل این شائبه پیش آمده که خبری نداده ام.

وی در خصوص حذف ایران از ادامه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در امارات کسی باور نمی کرد جوانان ایران حذف شوند. رسانه های اماراتی بعد از شکست ایران مقابل امارات نوشتند تیمی که شانس اول قهرمانی بود از صعود بازماند.

مقدس با اشاره به اینکه کادرفنی تیم جوانان زحمت خود را کشید اما بازیکنان مقابل کره جنوبی بازی همیشگی خود را انجام ندادند، ادامه داد: خیلی از بازیکنان تیم به دلالانی که روی سکوها نشسته بودند باختند. افرادی به نمایندگی باشگاه های بزرگی مثل منچستریونایتد، بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه حضور داشتند و برخی دلالان ایرانی بازیکنان را هدایت می کردند. من خودم بعد از بازی متوجه این قضیه شدم. مربیان زحمت خود را کشیدند اما وقتی بازیکنان بازی خود را نکنند کاری نمی شود کرد. هر بازیکنی برای اینکه خودش را نشان دهد بدون توجه به تاکتیک های تیم بازی می کرد و به همین دلیل تیم همیشگی نبودیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها