کد خبر: ۹۲۹۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فجر‌سپاسی گفت: حقیقی تماس گرفته می‌خواهد بماند اما او را رها نمی‌کنند.

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اظهار داشت: سخت یا آسان بودن بازی با ازبکستان بستگی به این دارد که چه طور با این دیدار برخورد کنیم. اگر برای پیروزی به میدان برویم و بتوانیم مدیریت خوبی داشته باشیم نتیجه می‌گیریم اما اگر وارد زمین شویم و خودمان را به اتفاقات بسپاریم مطمئنا نتیجه نخواهیم گرفت.

وی افزود: فوتبال ما به ازبکستان می‌خورد. ازبکستان تیمی است که بسیار قدرتی بازی می‌کند و در فوتبالش خشونت دیده می‌شود. این خشونت را کره‌ای‌ها نداشتند اما ازبکستان دارد. آنها به نوعی به ما بدهکار هم هستند و با توجه به باخت در خانه با انگیزه زیادی در میدان حضور پیدا می‌کنند.

سرمربی تیم فجر سپاسی در مورد پیروزی ایران در بازی رفت برابر ازبکستان گفت: پیروزی ما برابر ازبکستان و کره جنوبی و باخت مان مقابل لبنان روی قواعد فوتبال نبود. اینکه ما چه طور بازی را شروع و چه طور به پایان ببریم، مهم است. خوب شروع کردن به تنهایی کافی نیست و اینکه ما چه طور بازی را به پایان می‌بریم اهمیت دارد. اگر با یک مدیریت خاص بازی کنیم و از همان ابتدا تا پایان مسابقه ابتکار عمل دست ما باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی تاکید کرد: یک موقع شما دفاع می‌کنید اما در این شرایط هم ابتکار عمل در اختیار شماست. چند سال قبل در بازی اینتر برابر بارسلونا، اینتری‌ها دفاع می‌کردند اما ابتکار عمل را در دست داشتند و در نهایت توانستند به پیروزی برسند. داشتن برنامه و مدیریت در زمین مسئله‌ای است که بسیار اهمیت دارد.

یاوری در مورد حذف تیم ملی جوانان و عدم راهیابی به جام جهانی تصریح کرد: در حال حاضر در این ارتباط نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم. به خاطر تعصب به جوانان مملکتم در آینده و در شرایطی بهتر در این ارتباط صحبت می‌کنم و حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها برای جذب حقیقی با مسئولان فجر به توافق رسیده‌اند و وی با این مسئله مخالفت دارد، اظهار داشت: من به عنوان یک مربی فکر می‌کنم و بعد عملم را انجام می‌دهم. در تصمیماتم آینده بازیکن را در نظر می‌گیرم. نظرزاده وقتی می‌خواست از تیم ما برود، این درخواست را اعلام کرد و من هم گفتم مشکلی ندارم. حقیقی یا هر بازیکن دیگری اگر خودش تشخیص دهد، برود مشکلی ندارد اما بازیکنی که با ما هست و می‌خواهد در کنار ما باشد از او حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: نمی‌خواهم بدهکار هیچ بازیکنی باشم اگر کسی نخواهد برود از او حمایت می‌کنیم. آقایان مدیران عامل، آقایان مربیان و آقایان اطراف که ماشاالله 30 هزار نفر اطراف تیم دارند و برای مذاکره مدام تماس می‌گیرند و درخواست خود را اعلام می‌کنند، حقیقی روز گذشته تصمیم گرفته به تمرین بیاید و از فکر تیم های دیگر  بیرون بیاید اگر تصمیم گرفت و امروز در تمرین حاضر شد، در خدمت او هستیم اما اگر این کار را نکرد، تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

یاوری افزود: محمد مهدی نظری که خیلی جوان است کارهایی انجام داد که باعث شد از حضور او در تمرینات جلوگیری کنیم. گفت هفت تیم من را می خواهند گفتیم این هفت باشگاه بیایند که یکی جلو نیامد. در تیم ما یک صفا و صمیمیتی وجود دارد و همه مثل بچه‌های من هستند. بچه‌های تیم ما به صورت خودجوش نزد من آمدند و درخواست کردند او بازگردد. از آنجایی که مال بد بیخ ریش صاحبش است و نظری نتوانست به هیچ تیمی بپیوندد ما هم به خاطر رفاقتی که وجود دارد، گفتیم با یکسری شرایط به تمرینات تیم بازگردد. خدای نکرده نمی خواهیم بازیکنی را ساقط کنیم اما همه چیز باید سر جای خودش باشد. هر چند که خیلی چیز ها سر جاش نیست و این دیگر به ما ربطی ندارد.

سرمربی تیم فجر سپاسی در مورد اینکه آیا حقیقی علاقه‌ای به ماندن در فجر سپاسی دارد، گفت: حقیقی نمی‌خواهد برود اما او را رها نمی‌کنند. نمی‌خواهم افشا کنم چه کسانی با او تماس گرفتند اما این کارها خوب نیست. بروید سازندگی کنید چرا آنقدر مهره سوز هستید. اینها به آینده فوتبال ما ظلم می‌کنند. اگر چند جوان را بگذارند کار کنند نتیجه می گیرند. در این مورد استقلال پیشروی بهتری دارد برای قلعه نویی احترام زیادی قائل هستم چرا که او جرات دارد و از جوانان استفاده می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها