کد خبر: ۹۲۹۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
در فوتبالي كه مديرانش به تيم‌هاي ليگي مربي معرفي مي‌كنند و روساي هيات‌هايش با تقلب انتخاب مي‌شوند و آب از آب تكان نمي‌خورد؛ اين موضوع هم مي‌تواند از پيگيري‌ها در امان بماند!
asgari
OK

سايت گل- نقطه پايان برنامه نود امشب، نقطه آغاز يك ماجراي جالب بود كه پتانسيل تبديل شدن به يكي از سوژه‌هاي جذاب فوتبال ايران در روزهاي آينده را دارد.

وقتي خداداد افشاريان روي خط برنامه آمد تا آخرين وضعيت خود را از حسين عسگري جويا شود كسي فكر نمي‌كرد او قصد متهم كردن رئيس كميته داوران را داشته باشد. افشاريان از عسگري پرسيد: «آيا من محروم هستم؟» و چند بار سوال خودش را تكرار كرد. پاسخ رئيس كميته داوران به صراحت سوال داور بازنشسته نبود اما تلويحا به محروميت افشاريان به دليل وابستگي به تيم‌هاي استان كهكيلويه اشاره داشت: «شما به گفته خودتان به تيم‌هاي شهرداري ياسوج و نفت گچساران نزديك هستيد...»


همين پاسخ فرصت را براي ضربه نهايي افشاريان مهيا كرد: «شما هم مشاور تيم آلومينيوم هرمزگان هستيد و حتي در جشن صعود اين تيم به ليگ برتر شركت داشته‌ايد!» متهم كردن رئيس كميته داوران به همكاري با يك تيم ليگ برتري اتفاق كوچكي نبود و حتي مي‌توانست دقايق زيادي از برنامه نود را به خودش اختصاص بدهد. منتها شانس عسگري اين بود كه عادل حتي يك دقيقه هم فرصت نداشت و او هم با جمله «اگر مدرك داريد رو كنيد...» از گوشه رينگ فرار كرد.

اين موضوع مي‌تواند شروع يك پرونده جديد باشد. اگرچه در فوتبالي كه مديرانش به تيم‌هاي ليگي مربي معرفي مي‌كنند و روساي هيات‌هايش با تقلب انتخاب مي‌شوند و آب از آب تكان نمي‌خورد؛ اين موضوع هم مي‌تواند مسكوت باقي مانده و از پيگيري‌ها در امان بماند! به خصوص در روزهايي كه شكست‌هاي ملي در صف اول سوژه‌ها قرار گرفته‌اند و كسي فرصت ندارد از خودش بپرسد: آيا واقعا رئيس داوران سَر و سِرّي با تيم ليگ‌برتري دارد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها