کد خبر: ۹۲۸۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
بر اساس اعلام هیئت‌رئیسه مجلس 8 نفر از نمایندگان در آغاز جلسه علنی امروز غائب بودند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس طبق اعلام هیئت‌رئیسه مجلس اسامی غائبین و تأخیرکنندگان جلسه علنی امروز سه‌شنبه 23/8/1391 به شرح زیر است: قاسم احمدی لاشکی (نماینده مردم نوشهر و چالوس)، مؤید حسینی صدر (نماینده مردم خوی و چایپاره)، روح‌الله حسینیان (نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر)، غلام‌محمد زارعی (نماینده مردم بویراحمد و دنا)، نوذر شفیعی (نماینده مردم ممسنی و رستم)، محمدعلی عبدالله‌زاده (نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس)، حمیدرضا فولادگر (نماینده مردم اصفهان)، سید عنایت‌الله هاشمی (نماینده مردم سپیدان).

همچنین نام جواد کریمی قدوسی (نماینده مردم مشهد و کلات) در جلسه گذشته به عنوان غائب در جلسه قرائت شده بود که در جلسه حضور داشت.

علاوه بر این به علت اشکالات فراوان در اعلام اسامی غائبین مشخص نشد که علی مطهری (نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر) و مؤید حسینی صدر (نماینده مردم خوی و چایپاره) در لیست تأخیرکنندگان هست یا نه.

وجود اشکال فراوان در اعلام اسامی غایبین و تأخیرکنندگان در صحن علنی مجلس واکنش رئیس مجلس را نیز در پی داشت و لاریجانی در این باره به عضو هیئت‌رئیسه گفت: اطلاع‌رسانی شما خیلی جالب است یا اسامی را بخوانید یا نخوانید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها