کد خبر: ۹۲۷۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
خبرگزاری پرسپولیس : موضوع را به آقای رویانیان هم گفتم اما ایشان گفت برای کار خیر حاجت به استخاره نیست و از من خواست تا بیشتر فکر کنم و مشورت بگیرم.
 در جریان جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه ها با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای برگزاری جام حذفی فوتبال، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در حاشیه این جلسه باهم دیدار و گفتگو کردند.

 محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از آغاز لیگ دوازدهم خواهان جذب رضا حقیقی کاپیتان فجر سپاسی بود با وجود رایزنی و مذاکره بسیار با مسئولان باشگاه شیرازی موفق به جذب این بازیکن نشد اما دست از تلاش برنداشت و هنوز که هنوز است حقیقی را می خواهد. رویانیان وقتی سرهنگ جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی را در جلسه هم اندیشی دید دوباره سر حرف را درباره حقیقی باز کرد و این باز جعفری چندان مقاومت نکرد و در پاسخ به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ریش و قیچی را به بازیکنش و باشگاه پرسپولیس سپرد.

کمک به فجرسپاسی در پیدا کردن اسپانسر هم محرک بعدی جعفری برای راضی شدن به این انتقال بود. با اینکه جعفری در قبال انتقال حقیقی چراغ سبز نشان داده اما گویا رضا حقیقی راضی به این کار نیست و می خواهد در فجرسپاسی بماند!

 حقیقی در این باره می گوید: می دانم آقای جعفری تصمیم گیری را بر عهده خودم گذاشته اما من استخاره کردم و خوب نیامد. این موضوع را به آقای رویانیان هم گفتم اما ایشان گفت برای کار خیر حاجت به استخاره نیست و از من خواست تا بیشتر فکر کنم و مشورت بگیرم. من هم قرار است تا پایان هفته پاسخ نهایی ام را بدهم.

کاپیتان فجری ها که هنوز مصدوم است و چند هفته ای است و چند هفته ای است بازی نمی کند درباره وضعیتش می گوید: می توانستم زودتر برگردم اما دکتر و آقای یاوری گفتند ریسک نکنم. الان هم مرحله پایانی درمان است و از هفته آینده تمریناتم را آغاز می کنم. اگر مشکی پیش نیاید دو هفته دیگر که هفته ماقبل نیم فصل است می توانم بازی کنم.

 

ظهر امروز خبر منتفی شدن انتقال حقیقی به پرسپولیس از طریق خبرگزاری پرسپولیس منتشر شد و پس از آن باید دید تکلیف آپیا با پرسپولیس چه خواهد شد و این مساله دوباره پرونده انتقال هافبک جوان سپاسی را باز خواهد کرد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها