کد خبر: ۹۲۶۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
نشریه فرانسوی:
یک نشریه فرانسوی طی گزارشی در خصوص استعفای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا اعلام کرد که استعفای وی واشنگتن را به لرزه انداخته است.

به گزارش فارس، نشریه فرانسوی «نوول آبزرواتور» طی گزارشی در خصوص استعفای اخیر «دیوید پترائوس» رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) نوشت: استعفای پترائوس که به دنبال رابطه نامشروع وی به وقوع پیوست و او را ملزم به ترک سمت خود در رأی سازمان سیا کرد، در واقع به حرفه معتبر یک ژنرال پرآوازه که در رأس نیروهای آمریکایی در افغانستان و عراق بوده، پایانی سخت و غیرمنتظره داد.

 

 

نوول آبزرواتور در ادامه نوشت: استعفای ناگهانی پترائوس واشنگتن را لرزاند. دیوید پترائوس که از وی به عنوان منجی جنگ عراق یاد می‌شد، از جمله مشهورترین ژنرال‌های آمریکایی دهه اخیر است و نام او در میان رؤسای جمهور احتمالی آینده این کشور از حزب جمهوری‌خواه به چشم می‌خورد.

دیوید پترائوس به رابطه نامشروع خود اعتراف کرد و روز پنجشنبه گذشته نامه‌ استعفای خود را تقدیم «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا کرد و اوباما روز بعد با استعفای وی موافقت کرد.

 

 

بنا به گفته بسیاری از مسئولان آمریکایی که می‌خواهند نامشان فاش نشود، پترائوس با «پائولا برادول» شرح‌حال‌نویس خود و افسر سابق ارتش آمریکا رابطه نامشروع داشته است.

بنا بر اعلام دو تن از این مسئولان آمریکایی، پلیس فدرال آمریکا موسوم به «اف‌بی‌آی» هنگام بررسی امنیت دسترسی به نامه‌های الکترونیکی رئیس سیا متوجه ارتباط نامشروع وی با این زن شدند.

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها