کد خبر: ۹۲۵۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
همقسم شده ايم تا ازبكستان را ببريم. اگر يك روز به اردوي تيم ملي بياييد مي بينيد كه چه جو صميمانه اي بين بازيكنان وجود دارد
مهرداد پولادی
ok
سایت گل -  مهرداد پولادي بعد از رهايي از آسيب ديدگي، حالا با انگيزه تمرين مي‌كند تا براي بازي با ازبكستان دوباره در ليست كروش باشد. او معتقد است كه تيم ملي بايد اين بازي را ببرد تا 99 درصد راه صعود را برود.
به گزارش گل به نقل از  زندگي - بعد از رفع آسيب ديدگي حالا با انگيزه تر از هميشه خود را آماده ديدار با ازبكستان مي كند. مهرداد پولادي كه اين روزها حضوري فعال در تمرينات تيم ملي دارد درباره جو حاكم بر اردو به زندگي مي گويد:«جو تمرین بسیار عالي است و همگي ‌آماده بازی با ازبکستان هستیم. كل بازيكنان ‌منتظریم اشکان دژاگه هم به تیم اضافه شود و روز چهارشنبه با کسب سه امتیاز این بازی قدم محکمی برای رسیدن به جام جهانی برداریم. به شخصه معتقدم اگر اين بازي را با برد به پايان برسانيم 99 درصد از راه صعود را طي مي كنيم.»


 پولادي صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:«همقسم شده ايم تا ازبكستان را ببريم. اگر يك روز به اردوي تيم ملي بياييد مي بينيد كه چه جو صميمانه اي بين بازيكنان وجود دارد. با اتكا به همين يكدلي می‌خواهیم با پیروزی برابر ازبکستان کار را تمام کنیم و نگذاریم سرنوشت ما به آینده کشیده شود. قطعا با حمایت مردم و 100 هزار تماشاگر مشتاق به دنبال کسب سه امتیاز بازی برابر ازبکستان هستیم. مطمئن باشيد با حضور مردم و تماشاگران متعصب تيم ملي ازبك را مي بريم تا آنها با شادي راهي منازل خود شوند.»
 علي كريمي به دليل مصدوميت نمي تواند تيم ملي را روبروي ازبكستان همراهي كند. پولادي كه هميشه يكي از حاميان كريمي بوده در اين باره مي گويد: « واقعا ناراحتم كه نمي توانيم در اين بازي از وجود كريمي استفاده كنيم. كريمي به تنهايي يك تيم است اما بدشانسي آورد و اين بازي را از دست داد. علی آقا بزرگ، اسطوره و محبوب فوتبال ایران است و ‌دوست داریم حتي اگر بازي نكند روي نيمكت کنار ما باشد تا از وجود او روحيه بگيريم و ازبكستان را ببريم. كريمي مايه دلگرمي همه بازيكنان تيم ملي است و با حضورش روي نيمكت مي تواند انگيزه و روحيه ما را صد برابر كند.»
 پولادي همچنین  درباره حضور آپيا در پرسپوليس مي گويد:«آپیا بازيكن بزرگي است و رزومه قابل توجهي دارد اما باید در تمرینات حاضر می شد. متأسفانه در فوتبال ما وقتی بازیکنی حضور پيدا مي كند روی او زیاد مانور می‌دهند. آپيا بايد در تمرينات مورد ارزيابي قرار می گرفت!»
 احسان حاج صفي رقيب اصلي مهرداد پولادي در جناح چپ تيم ملي بود كه توسط كروش از ليست خط خورد. پولادي در اين باره مي گويد:« از خط خوردن حاج صفي ناراحت شدم. اين نظر كادر فني بود اما حاج صفي هم بازيكن خوبي است و اميدوارم در آينده دوباره به تيم ملي دعوت شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها