کد خبر: ۹۲۴۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
فوتبال ملی - رضا قوچان‌نژاد از هواداران تیم ملی می‌خواهد برای بازی با ازبکستان هم به ورزشگاه بروند.

به گزارش خبرآنلاین؛ گوچی، بازیكن جدید تیم ملی فوتبال ایران در مورد مسابقه با ازبكستان می‌گوید: «بازی با ازبكستان بسیار حساس است. باید حتما این مسابقه را ببریم. بعد از 3 امتیازی كه مقابل كره گرفتیم، این 3 امتیاز خیلی برایمان مهم است و راه صعود به جام جهانی را هموار می‌كند. وضعیت تیم خوب است. اعتماد به نفس بچه‌ها هم بالاست. شخصا انگیزه زیادی برای بازی با ازبكستان دارم. خوشحالم كه دوباره می‌توانم برای ایران بازی كنم.»
قوچان‌نژاد در مورد حضور تماشاگران در مسابقه با ازبكستان هم می‌گوید: «حضور تماشاگران برایمان اهمیت ویژه‌ای دارد. من مطمئنم باز هم تماشاگر زیادی به ورزشگاه می‌آید. قطعا بدون آن‌ها ما نمی‌توانستیم كره را ببریم. امیدوارم در بازی چهارشنبه ما را تنها نگذارند.»
او كه در مسابقه دور رفت با ازبكستان حضور نداشت، در مورد شناخت خود از این تیم می‌گوید: «من در بازی رفت نبودم. بعدا این مسابقه را دیدم. ما با یك گل توانستیم آن‌ها را شكست دهیم. به نظرم ازبك‌ها تیم خوبی هستند. ولی ما نباید خودمان را دست كم بگیریم. می‌رویم توی زمین كه آن‌ها را ببریم.»
بازیكن تیم سن ترویدن در مورد حضورش در این باشگاه هم گفت: «در آخرین مسابقه این تیم دو گل زدم و عملكردم خوب بود. البته من یك ماه دیگر سن ترویدن را ترك می‌كنم و به باشگاه استاندارد لیژ می‌روم. فعلا نمی‌خواهم در این مورد صحبت كنم. الان تمركزم روی بازی با ازبكستان است.»
قوچان نژاد از مسئولان فدراسیون درخواست كرده بود كه یك عكس از ورزشگاه آزادی با تماشاگران را به او بدهند. مسئولان فدراسیون فوتبال هم امروز در تمرین تیم ملی یك عكس از ورزشگاه آزادی در روز بازی با كره جنوبی را به او اهدا كردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها