کد خبر: ۹۲۴۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
باشگاه استقلال همواره با حوادث و اخبار بسیار زیادی رو به روست و این موضوع باعث این شده که هواداران این تیم خواستار بیان این اخبار شوند تا در جریان امور مربوط به تیم قرار بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گوران به کوویچ مهاجم سابق تیم استقلال که در این تیم با شرایط خوبی رو به رو بود پس از عدم در خواست آبی ها برای تمدید قرارداد با این تیم راهی لیگ تایلند شد تا در این کشور به فوتبال خود ادامه دهد این در حالیست که وی در تیم استقلال و در دیدار های این تیم در لیگ و حذف آسیا 9 گل برای استقلال به ثمر رساند و نسبت به زمان حضورش در استقلال آمار بدی از خود به جای نگذاشت و درنهایت نیز مربیان تیم استقلال از وی ناراضی نبودند حتی پرویز مظلومی قصد داشت در صورت ماندن در تیم استقلال وی را حفظ کند تا در خط حمله در کنار دیگر مهاجمان تیم از وی بهره برده و وی را هدایت کند تا گل های بیشتری را برای استقلال به ثمر برساند.

گفتنی است، این بازیکن در لیگ تایلند و در تیم بوریرام این کشور حضور دارد و گل های بسیارزیادی را برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

اما دو گلی که وی در فینال جام حذفی این کشور به ثمر رساند از ارزش زیادی برخوردار شد زیرا عامل این است که بوریرام مجوز حضور در لیگ قهرمانان را بدست بیاورد، به کوویچ در ترکیب بوریرام یونایتد دو گل برای تیمش به ثمر رساند و در حال حاضر نیز آماده می‌شود که تیم خود او جام اتحادیه همراهی کند.

* عمران زاده و ارائه تست پزشکی

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال با شرایط خاصی روبه رو شده است این بازیکنان که قرار بود در تمرینات تیمی آبی ها را همراهی کند پس از حضور در تمرینات با مشکل مجدد روبه رو شد و حضور در تمرینات این تیم را از دست داد.

براساس این گزارش، حنیف عمران زاده مدت هاست با مشکل کمر رو به رو شده است و شرایط همراهی تیم را ندارد اما پزشکان مجوز حضورش در تمرینات را صادر کردند واین موضوع عاملی شد که عمران زاده تصور کند مشکلش حل شده است، اما این اتفاق رخ نداد و مشکل مدافع تیم استقلال همچنان پا برجاست و وی نمی‌تواند در تمرینات تیمی حاضر شود و غیبت های وی طولانی مدت شده است.

شایان ذکراست، این بازیکن پس از ممنوعیت پزشکی که با آن رو به رو شده است، طبق اعلام مربیان باید در یک تست پزشکی مهم و حساس حاضر شود تا میزان مصدومیت شرایط نهایی وی اعلام و بررسی شود.

این قرار است پیش از دیدار استقلال با سپاهان انجام شود اما مشخص است که در صورت انجام تست و بازگشت عمران زاده به تمرینات نیز وی نمی‌تواند در بازی با سپاهان آبی ها را همراهی کند و باید منتظر بازی آینده استقلال بماند .

* مشکل دردسر ساز جانواریو برای دیدار با سپاهان
فابیو جانواریو هافبک برزیلی تیم استقلال پس از مدت ها دوری از تمرینات این تیم سرانجام توانست مجوز حضور در تمرینات را بدست آورد و برای حضور در ترکیب این تیم در بازی های آینده خود را به مربیان استقلال معرفی کند، این در حالی است که وی با مشکلاتش نیز رو به رو شده است.

بر اساس این گزارش، سرمربی تیم استقلال تصور داشت جانواریو پس از مدت ها دوری از تمرینات این تیم نیز با شرایط ایده آل استقلال را همراهی می‌کند زیرا از نظر بدنی کامل آماده است، اما این اتفاق رخ نداده است و جان واریو از آمادگی کافی ولازم برای همراهی تیم استقلال در بازی با سپاهان برخوردار نیست این بازیکن به دستور امیرقلعه نویی تمرینات بدنسازی و اختصاص را از امروز آغاز می کند تا برای دیدار با سپاهان آماده شود زیرا وی شرایط همراهی تیم در تمرینات گروهی و فشرده تیمی را تیمی را ندارد وبه همین دلیل حضور در تمرینات پنج شنبه را از دست داد زیرا بنا به اعلام مربیان و صلاح آنها وی از اوضاع مناسبی برای تمرینات بدنی و آماده سازی اختصاصی را پشت سر بگذارد تا برای حضور در تمرینات جدی تر آماده شود.

شایان ذکر است: جان واریو جزء نفراتی است که امیر قلعه نویی روی وی حساب ویژه ای باز کرده است سرمربی آبی ها قصد دارد هر طور شده وی را برای دیدار با زردپوشان آماده کند به همین دلیل از وی خواسته است با انجام تمرینات اختصاصی و آمادگی لازم برای حضور در ترکیب تیم آماده شود.

*حضور فتح اله زاده در همایش انیوا

مدیرعامل تیم استقلال قصد دارد با ایجاد شرایط ایده آل بین چند تیم اروپایی وضعیت مالی و شخصیت تیمی استقلال را ارتقاء ببخشد و در این میان وی صبح امروز راهی کشور آلمان شد تا از این کشور اروپایی راهی بلژیک وبروکسل شود.

براساس این گزارش: مدیریت تیم استقلال با شرایط خاصی این تیم را همراهی می کند و این درحالی است که وی اعتقاد دارد ارتباط تیم استقلال با کشورهای اروپایی با حفظ و حتی بیشتر از گذشته باشد زیرا این تیم برای ترانسفر و حتی برگزاری دیدارهای دوستانه نیاز به برقراری ارتباط وپیش برد اهداف خود در این زمینه دارد.

گفتنی است: مدیرعامل تیم استقلال به منظور دیدار با مسئولان چند باشگاه آلمانی در ابتدای راهی این کشور می شود تا پس از انجام مذاکراتی لازم وپس از آن راهی بروکسل بلژیک شود البته وی در این بدنبال ایجاد ارتباط و حتی ترانسفر بازیکن و حضور در این کشور به منظور برگزاری اردو ودیدار دوستانه نیست زیرا وی برای حضور در یک همایش بین المللی دعوت شده است که باید هرطور شده در این مراسم حاضر باشد و خود را معرفی کند وبه همین دلیل وی ابتدا به آلمان می رود و از این کشور راهی بروکسل بلژیک می شود.

شایان ذکر است: فتح اله زاده به دعوت نهاد بین المللی اینوا در همایش فوق حضور می یابد ودر این همایش قرار است از مدیران برتر تجلیل به عمل آوردند، البته اعلام شده است علت اصلی حضور فتح اله زاده در اروپا بررسی شرایط وبرقراری ارتباط است.

*سکوت آرش برهانی تا پس از سپاهان

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال با شرایطی خاصی این تیم را همراهی می کند وی که تصور حضور فعلی خود در تیم ملی برای دیدار با ازبکستان را داشت در حال حاضر برای بازی با سپاهان آماده می شود از روحیه مناسبی نیز برخوردار نیست.

براساس این گزارش: آرش برهانی که تصور حضور در تیم ملی وفهرست سرمربی پرتغالی ایران باعث شد با شرایط متفاوتی استقلال را همراهی کرده و گلهای مهمی را برای این تیم به ثمر برساند در حال حاضر از شرایط ایده آل همیشگی به دور است وحتی عنوان شده است که مربیان با شرایط وی نگران اوضاع حاکم در خط حمله تیم برای دیدار با سپاهان هستند زیرا این بازیکن طی چند دیدار گذشته عملکرد ایده آلی در ترکیب تیم استقلال داشت و باعث شد که این تیم به صدر جدول صعود کند اما در حال حاضر وی با اوضاع متفاوتی دست و پنجه نرم می کند واعلام شده است که برهانی تا پس از دیدار با سپاهان قرار نیست صحبتی را انجام دهد زیرا وی قصد دارد با اوضاع روحی با آن روبرو شده است سکوت اختیار کرده و خود را برای دیدارهای تیم استقلال آماده کند که قرار است تیم را همراهی کند این بازیکن مدعی است که در حال حاضر نیاز به آرامش بیشتری دارد وترجیح می دهد سکوت اختیار کرده و بحثی را به میان میاورد، زیرا مشکلات استقلال در خط حمله زیاد است و این بازیکن با دستور تمرکز بالا و حضوری موفق در تمرینات و در ادامه ترکیب این تیم روبرو شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها