کد خبر: ۹۲۴۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
معاون حقوقی پرسپولیس درباره شکواییه علیه کی روش همچنین گفت: ما به این دلیل که ایشان روز بازی تیم ما با پیکان بیانیه‌ای صادر کردند که صدور آن جایز نبود از وی شکایت خواهیم کرد
کارلوس کی روش
ok

سايت گل- بعد از اين‌كه مانوئل ژوزه به دليل مصاحبه عليه كي‌روش به كميته انضباطي احضار شد (و البته در جلسه اين كميته شركت نكرد)، حالا باشگاه پرسپوليس قصد شكايت از كارلوس كي‌روش را دارد! معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس امروز گفت: بعد از بازی ایران و ازبکستان شکایت رسمی باشگاه از کی‌روش را تقدیم کمیته انضباطی می‌کنیم.

به گزارش گل به نقل از اوج‌نيوز، محمود سالارکیا درباره جلسه کمیته انضباطی که او به نمایندگی از مانوئل ژوزه در آن حضور یافته بود، اظهار داشت: در این جلسه ما دفاعیات خود را از ژوزه اعلام کردیم. اصلی ترین بحث این بود که ژوزه قصد اهانت به کی روش را نداشته و فقط یک گله گذاری ساده بوده است. مسئولین کمیته انضباطی هم اظهارات ما را مکتوب کرده و در جلسه بعدی حکم اعلام خواهد شد.


وی ادامه داد: کی روش چون شاکی بود، در جلسه حضور نداشت البته باشگاه پرسپولیس هم شکواییه ای تنظیم کرده که فعلا ملاحظه بازی ایران و ازبکستان را کردیم اما بعد از بازی این شکایت رسمی از کی‌روش را تقدیم کمیته انضباطی می کنیم.

معاون حقوقی پرسپولیس درباره شکواییه علیه کی روش همچنین گفت: ما به این دلیل که ایشان روز بازی تیم ما با پیکان بیانیه‌ای صادر کردند که صدور آن جایز نبود از وی شکایت خواهیم کرد.

سالارکیا در خاتمه افزود: اینکه 2 پرتغالی در کشور ما علیه یکدیگر در رسانه‌ها صحبت کنند جایز نیست. به نظرم آنها باید بنشینند و با هم صحبت کنند و اختلافاتشان را حل کنند.

دعواي اين دو مربي پرتغالي عليه يكديگر هم از سوژه‌هاي جالب توجه فوتبال ما در روزهاي اخير بوده است. پرتغالي‌ها اين روزها رفتاري از خودشان بروز مي‌دهند كه از مربيان پرحاشيه خودمان هم كمتر ديده بوديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها