کد خبر: ۹۲۴۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
ممکن است چهارشنبه این هفته به روزی مهم در فوتبال ملی تبدیل شود: جدال جوانان ایران و ازبکستان در راس الخیمه و جدال بزرگسالان در تهران!
ایران ازبکستان علی کریمی
ok

سایت گل- دیدار ایران و ازبکستان در روز چهارشنبه هفته جاری باعث کم شدن توجهات به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده است. اما یک اتفاق جالب می تواند روز چهارشنبه رخ دهد و ایران و ازبکستان دو بار مقابل هم قرار گیرند!

تیم ملی جوانان ایران عصر امروز در مرحله یک چهارم نهایی با کره جنوبی روبرو می شود و در دیدار دیگری از همین مرحله ازبکستان با سوریه دیدار می کند. برنده این دو بازی در اولین دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند. در صورت پیروزی ایران و ازبکستان روز چهارشنبه شاهد رویارویی دو تیم در نیمه نهایی قهرمانی جوانان آسیا خواهیم بود. این بازی ساعت 16 به وقت محلی در راس الخیمه برگزار خواهد شد.

اما در همین روز تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 در ورزشگاه آزادی پذیرای ازبکستان است. این بازی ساعت 20 برگزار خواهد شد که در این زمان بازی احتمالی تیم های جوانان دو کشور به پایان رسیده است.

در مسابقات نوجوانان آسیا که مهر ماه در تهران برگزار شد، ازبکستان در دیدار نیمه نهایی ایران را شکست داد و در نهایت قهرمان آسیا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها