کد خبر: ۹۲۳۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: من پیش از برگزاری جلسه سؤال از نمایندگان دولت در کمیسیون بودجه از طرح سؤال از رئیس‌جمهور انصراف دادم و بهتر این بود که سایر امضاء‌کنندگان طرح نیز از این طرح انصراف می‌دادند.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به انصراف خود از طرح سؤال از رئیس‌جمهور پیش از حضور نماینده دولت در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه برای پاسخ به سؤالات نمایندگان سؤال‌کننده گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی و با توجه به شرایط خاص کشور از نظر اقتصادی، من انصراف از سؤال از رئیس‌جمهور را بر ادامه آن ترجیح دادم و از پیگیری سؤال اعلام انصراف کردم.

وی با بیان اینکه باید در بحث سؤال از رئیس‌جمهور تمامی جوانب مدنظر قرار گیرد افزود: امضای طرح سؤال از رئیس‌جمهور و انصراف از آن از سوی من هیچ‌گاه تحت فشار نبوده است و من معتقدم در شرایط کنونی مصلحت کشور و نظام بر این است که من از این طرح انصراف بدهم.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعلام انصراف من از طرح سؤال از رئیس‌جمهور روند قانونی خود را طی کرده و هیچ شک و شبهه‌ای در صحت آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: پیش از آغاز جلسه کمیسیون برنامه و بودجه برای پاسخ نمایندگان دولت به سؤالات سؤال‌کنندگان در 30 مهر علاوه بر من تعداد دیگری از نمایندگان امضای خود از طرح مذکور را پس گرفتند و بهتر این بود که سایر امضاء‌کنندگان این طرح نیز از سؤال صرف نظر کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها