کد خبر: ۹۲۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
بیش از 100 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به خاطر برگزاری موفق نمایشگاه مطبوعات از وزیر ارشاد قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس «خبرگزاری دانشجو»، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از برگزاری شایسته و موفقیت‌آمیز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از رویکرد آگاهانه و کارشناسانه به فرهنگ اصیل اسلامی و ارزش‌های انقلاب در برگزاری نمایشگاه امسال تقدیر کردند.


 متن این نامه که به امضای بیش از 100 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است به شرح زیر است:


برگزاری شایسته و موفقیت‌آمیز نوزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با رویکرد فرهنگ اصیل اسلامی و ارزش‌های انقلاب حکایت از موقع‌شناسی در این برهه حساس از تاریخ تحولات منطقه و جهان دارد.

 

طرح مباحثی چون ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های گروهی برای نهادینه‌سازی این رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب و کوشش برای تحقق دو آرمان بنیادین صداقت و انصاف در فرآیند اطلاع‌رسانی نشان داد که این نمایشگاه توانسته است گفتمان انقلاب اسلامی را در مجموعه فعالیت‌های خود منظور کند.


سازمان‌دهی اتحادیه‌ رسانه‌های جهان اسلام با حضور ده‌ها روزنامه‌نگار و مدیر رسانه‌ای از جوامع مسلمان و تلاش برای گستردن امواج بیداری اسلامی در بستر رسانه‌های عضو اتحادیه از دیگر آثار و برکات این اقدام است.


همچنین پیش‌بینی بخش‌های جدیدی چون سرای روزنامه‌نگاران ایران، موزه مطبوعات، توزیع بن خرید مطبوعات و سامانه اشتراک نشریات در این نمایشگاه حکایت از نوآوری و تلاش برای ارتقای کیفی مطبوعات و خبرگزاری‌ها دارد.


به همین مناسبت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب قدردانی خود را از اهتمام جناب عالی برای بهبود فضای رسانه‌ای کشور اعلام داشته و از خداوند متعال توفیق و پیروزی شما را در حفظ این دستاورد و استمرار آن مسالت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها