کد خبر: ۹۲۳۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
در این وب سایت تاریخ معارفه رئیس جمهور جدید آمریکا در تاریخ 21 ژانویه آینده در واشنگتن اعلام شده است. همچنین لینک دفتر اطلاع رسانی و رسانه ای رامنی نیز در این سایت گذاشته شده است.
میت رامنی کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اندازه ای به پیروزی خود در این رقابت اطمینان داشت که حتی وب سایتی برای پیروزی خود ایجاد کرده بود.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این وب سایت حتی 24 ساعت پس از اعلام نتیجه انتخابات، در دسترس کاربران اینترنت قرار داشت.

صفحاتی از وب سایت پیروی رامنی نیز در اینترنت منتشر شده است.

در یکی از این تصاویر، رامنی با عنوان "رئیس جمهور منتخب" در حالی که پشت سر او پرچم آمریکا قرار دارد، دیده می شود.

رامنی فرماندار سابق ایالت ماسوچوست آمریکا در یکی از صفحات این وب سایت توضیح می دهد: برای فرصت هایی که در مقابل ملت آمریکا قرار دارد خود را آماده کرده ام. اولین اولویت من، ایجاد فرصت های شغلی برای آمریکایی هاست.

در این وب سایت تاریخ معارفه رئیس جمهور جدید آمریکا 21 ژانویه آینده در واشنگتن اعلام شده است. همچنین لینک دفتر اطلاع رسانی و رسانه ای رامنی نیز در این سایت گذاشته شده است.

در وب سایت پیروزی رامنی، جایگاهی نیز تعیین شده تا افراد متمایل به همکاری با دولت میت رامنی بتوانند رزومه خود را از طریق این وب سایت ارسال کنند.

عکس هایی از پل راین معاون رامنی به عنوان معاون رئیس جمهور جدید آمریکا نیز در این سایت منتشر شده است که در حال پاسخ به ابراز احساسات هواداران است.

رامنی کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته بود یک روز قبل از رای گیری، سخنرانی پیروزی خود را متشکل از 1118 کلمه تهیه کرده اما هیچ متنی را برای سخنرانی شکست تدارک ندیده بود.

باراک اوباما که در انتخابات سال 2009 به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده بود در انتخابات اخیر هم توانست با شکست میت رامنی، در سمت ریاست جمهوری آمریکا باقی بماند.


تصاویری از سایت پیروزی رامنی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا












نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها