کد خبر: ۹۲۰۹۵
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
گروسی:
نماینده مردم شهریارگفت: بنده همراه با چند نماینده مجلس به صورت مکتوب از طرح سؤال انصراف دادیم اما نمی‌دانیم چرا نام ما در لیست هیئت رئیسه وجود دارد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه امضای خود را قبل از اعلام وصول طرح سؤال پس گرفته بود اما هیئت رئیسه با استتاد به امضای وی این طرح را اعلام وصول کرده است،گفت: طی جلسه‌ای که با آقای فروزنده داشتیم به ایشان گفتم بنده از پاسخ شما و نمایندگان رئیس‌جمهور قانع نشده‌ام اما به دلیل شرایط موجود امضای خود را از طرح سؤ‌ال پس می‌گیرم.

وی افزود: ممکن است هیئت رئیسه بگوید که نامه‌ بنده برای انصراف از طرح سؤال بعد از اعلام وصول به آنها رسیده است اما اینکه ادعا شود بعد از اعلام وصول، منصرف شده‌ام به هیچ عنوان درست نیست.

گروسی با بیان اینکه با توجه به اولویت کشور برای حل مشکلات اقتصادی و توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت، نمی‌توان به انجام طرح سؤال خوشبین بود، خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم بگویم اقدام هیئت رئیسه قطعا غیرقانونی بوده است اما بهتر است طرح سؤال منتفی شود.

نماینده مردم شهریار که نامش در لیست 76 نفره هیئت رئیسه برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور موجود است، گفت: بنده همراه با چند نماینده مجلس به صورت مکتوب از طرح سؤال انصراف دادیم اما نمی‌دانیم چرا نام ما در لیست هیئت رئیسه وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها