کد خبر: ۹۲۰۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
به گزارش راديوديروز پيرو استدلالات شگفت انگيز و عجيب راديوفردا در مورد پديده هاي مختلف اين بار هم در مورد چرايي دشمني ايران با آمريكا دلايل جالب و محيرالعقولي از سوي اين رسانه عنوان شد .
در گزارشي كه به همين موضوع اختصاص داشت ، ميهمان كارشناس راديوفردا مدعي شد كه اوباما طي چهار سال گذشته حسن نيت خود را در قبال ايران نشان داد ولي مقامات جمهوري اسلامي به گونه اي رفتار كردند كه اين حسن نيت اوباما از بين برود و تغيير رفتار بدهد .

دلايل جالب راديوفردا درباره ي علت دشمني ايران با آمريكا !

اما اين آقاي كارشناس علت دشمني ايران با آمريكا را از دو حالت بيشتر خارج ندانست !
يا اينكه دشمني ايران با آمريكا جزيي از هويت نظام شده است و مقامات كنوني جرات تغيير موضع را ندارند و به همين دليل بدون توجيه منطقي به دشمني با ايالات متحده مي پردازند .
و يا اينكه نظام قصد مذاكره و مصالحه ندارد ، چون واقعا قصد ساخت سلاح اتمي دارد و به دروغ مي گويد ما سلاح اتمي نخواهيم ساخت . و اين در منطق شيعه مي شود " تقيه " ... !
اين اقاي كارشناس دليل دشمني ايران با آمريكا را از اين دو حالت خارج ندانست !
اما بد نيست به تك تك ادعاهاي راديوفردا و تك تك جملات ايراد شده پاسخ داده شود تا مخاطبين بتوانند قضاوت صحيح و منطقي را داشته باشند و نه به زور تحليل هاي راديوفردا به خوردشان داده شود !
اولا اينكه در راديوفردا ادعا شد كه اوباما طي ۴ ساله ي نخست خود حسن نيت نسبت به ايران نشان داده است ! اي كاش راديوفردا مصاديق اين حسن نيت اوباما را هم ذكر مي كرد ! آيا تحريم ها بيشتر نشده است ؟! آيا فتنه ي ۸۸ در زمان رياست جمهوري وي و با حمايت هاي آشكار و علني او از فتنه گران همراه نبوده است ؟! ايا تلاش براي براندازي نظام با حمايت هاي دولت وي صورت نگرفت ؟! آيا در زمان وي سازمان مجاهدين خلق از ليست گروهك هاي تروريستي خارج نشد ؟!
پس منظور راديوفردا و آقاي كارشناس را نمي توان فهميد كه حسن نيت اوباما با ايران چه بوده است ؟!
از سوي ديگر ادعا شد كه علت دشمني ايران با آمريكا ( شيطان بزرگ ) از دو حالتي كه در اينجا ذكر شده خارج نيست ! اين ادعا ما را ياد ادعاي بوش انداخت كه يا ايران با ما است يا با تروريست ها ! يعني اگر با ما نباشد پس حتما با تروريست هاست !
در اين مورد هم بايد گفت كه علت دشمني ايران با آمريكا هزاران دليل و توجيه عقلي و منطقي دارد و نه دو حالتي كه شما متصور مي شويد !
آيا تاريخ در مورد خيانت هاي آمريكا به ملت ايران و عمق خباثت ها و توطئه چيني هاي كاخ سفيد دروغ مي گويد ؟! آيا حمايت از ديكتاتور بزرگ ايران در زمان پهلوي براي سركوب نهضت ۹۸ درصدي ملت ايران و كشتار مردم دروغ است ؟ آيا حمايت از صدام و تجهيز ر‍يم بعثي عراق به جنگ عليه كشورمان و شهادت چند صد هزار نفر از بهترين جوانان اين كشور علت كافي براي دشمني با آمريكا نيست ؟!
آيا كودتاي طبس كه به طوفان شن و شكست تحقير آميز آمريكا منجر شد نشانه ي دشمني آمريكا با ملت ايران نيست ؟ آيا وحشي خواند ملت ايران از سوي مقامات كاخ سفيد در اوايل انقلاب پذيرفتني است ؟! آيا تحريم و فشار و تحميل مشكلات اقتصادي به ملت ايران و سپس ادعاي دوستي و تبريك عيد نوروز از سوي مقامات كاخ سفيد يك نفاق و دروغ گويي نيست ؟! ايا ترور دانشمندان هسته اي و رد پاي صهيونيسم و آمريكا در آن ها يك خيانت عليه ملت ايران نيست ؟! و هزاران دليل ديگر ... !
اين از دلايل دشمني ملت ايران و مقامات اين كشور با آمريكا !
اما در مورد موضوع تقيه و ساخت سلاح هم بايد گفت كه معناي تقيه را خوب نفهميده اند كه اينگونه مي گويند ! تقيه در زماني كه شيعه در اوج اقتدار و عزت است مفهوم ندارد ! وقتي كه نظام جمهوري اسلامي ايران در قله ي اقتدار و عظمت و هيبت به سر مي برد از كسي واهمه اي ندارد اگر اقدامي بخواهد انجام دهد . لذا مسئله ي ساخت بمب اتم زماني كه از سوي رهبري منتفي اعلام مي شود دنيا بايد بفهمد كه ايران سلاح اتم نخواهد ساخت !
و البته در مورد هر اقدامي همان گونه كه رهبري عزيز هم فرمودند به عنوان مثال در مورد دوستي با دشمنان اسراييل و حمايت و كمك از آنها بدون واهمه اين موضوع اعلام مي شود و ترسي از هيچ ابرقدرتي در دنيا هم وجود ندارد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها