کد خبر: ۹۲۰۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
کمیسیون اصل 90 مجلس فردا پرونده کلاسه 6911م موضوع وضعیت ذخیره‌سازی گندم کشور را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی عصر فردا تشکیل جلسه می‌دهند.

نشست اعضای ثابت کمیسیون برای تدوین برنامه چهار ساله کمیته‌ها و همچنین بررسی گزارش پرونده کلاسه 6911م موضوع وضعیت ذخیره‌سازی گندم کشور در دستور کار جلسه فردای کمیسیون مذکور قرار دارد.

نمایندگان عضو کمیسیون اصل 90 روز سه‌شنبه نیز از عسلویه بازدید می‌کنند.

کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، فنی و عمرانی، سیاسی و نظامی، قضایی و ارتقای سلامت اداری کمیسیون اصل 90، این هفته به شکایات واصله رسیدگی می‌کنند.

کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی صبح روز سه‌شنبه بررسی نهایی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس و همچنین رسیدگی به طرح‌ها و پیشنهادات واصله درباره اصلاح آیین‌نامه مجلس را در دستورکار دارد.

کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهادکشاورزی عصر فردا برای رسیدگی نهایی به طرح مذکور تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته جلسه دارد و در این جلسات قرار است طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری بخشی از تصدی‌ها به شهرداری‌ها و همچنین گزارش کارگروه اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی را بررسی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها