کد خبر: ۹۲۰۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
فوتبال ملی - علی کریمی به رغم مصدومیت در اردوی تیم ملی باقی می ماند تا کارلوس کروش نشان دهد به این بازیکن توجهی ویژه دارد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که علی کریمی به دلیل پارگی همسترینگ اقلا یک ماه دور از میادین خواهد بود و باید در تمام این مدت زیر نظر پزشکان باشد اما به خواست کادرفنی تیم ملی ، او در کنار ملی پوشان می ماند. کریمی در 30 دقیقه ابتدایی بازی تیم ملی و تاجیکستان دچار گرفتگی و درد شدید عضلانی شد و از زمین بازی بیرون رفت. کادرفنی تیم ملی درباره مصدومیت کریمی در 3 روز گذشته نکته ای را اعلام نکرد اما کاپیتان دوم تیم ملی که بعد از نیمکت نشینی در پرسپولیس ، جایی در ارنج اصلی تیم ملی هم نداشت و در این مدت تنها کنار بازیکنان تمرین می کرد ، بعد از آسیب دیدگی کنار بازیکنان هست اما به برنامه های درمانی خود می پردازد. کادرفنی غیر از کریمی برای بازی با ازبکستان ، 24 بازیکن دیگر را در اردو دارد و این یعنی ، فهرست تیم ، بدون کریمی هم تکمیل است. کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کردند کریمی تا یک ماه نمی تواند بازی کند اما مسئولان تیم ملی در پاسخ به پرسش مشابه سکوت می کنند.

کارلوس پیش از این اعلام کرده بود ، علی کریمی برایش در تیم نقش یک مربی - بازیکن را دارد . بازیکنی که حضورش از لحاظ روحی کمکی بزرگ است برای بازیکنان جوانتر تیم ملی. اقلا علی کریمی در اردو با ازبکستان ، نقش یک مربی را پس از این بازی می کند تا در آینده مشخص شود چه اتفاقی برای این بازیکن 34 ساله می افتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها