کد خبر: ۹۱۹۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب برای پرهیز از اختلاف فصل‌الخطاب است، گفت:تعامل حداکثری مجلس و دولت نیاز اساسی کشور در شرایط کنونی است

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان برای پرهیز از تنش، فصل الخطاب است، افزود: آرامش اساسی‌ترین نیاز کنونی است لذا همه باید خود را مخاطب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بدانند.

وی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی باید ثبات سیاسی در کشور فراهم باشد و ثبات سیاسی با تنش‌های سیاسی در تضاد است، چرا که نمی‌توان زمینه تمرکز مسئولان را فراهم کند.

حسینی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید اختلافات خود را به افکار عمومی بکشانند، تصریح کرد: اختلاف سلیقه بین مسئولان امری طبیعی است اما اینکه اختلافات رسانه‌ای و زمینه تنش در کشور شود،مورد رضایت مردم نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مجلس و دولت باید حداکثر تعامل را با یکدیگر داشته باشند و با درک صحیح شرایط اجازه سؤاستفاده دشمن از برخی اختلاف نظرها را ندهند.

وی در پایان با بیان اینکه اختلاف‌افکنی در جامعه توسط هر مسئولی که باشد مصداق خیانت به کشور است، افزود: مردم در شرایط کنونی از مسئولان انتظار دارند به فکر معیشت آنها باشند اما اگر مردم شاهد درگیری و اختلاف بین مسئولان باشند نه تنها از آنها راضی نخواهند بود بلکه کسانی را که اختلاف افکنی می‌کنند در زمره خائنان به کشور قرار خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها