کد خبر: ۹۱۸۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۱
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط و موقعیت فعلی، سوالات مطرح شده از رییس‌جمهور تشنج‌آفرین است و با سوال مشکلی حل نمی‌شود.

الله‌وردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سوال از رئیس‌جمهور را با شرایط فعلی کشور مناسب نداست و اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این شرایط بهتر است تعامل در پیش گرفته شود.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خراسان رضوی مبتنی بر تاکیدات ایشان در رابطه با تعامل و همکاری بین قوای نظام بوده است.

دهقانی با اشاره به پس گرفتن امضاء خود از سوال از رییس‌جمهور گفت: بخاطر دلایل خاص و فرمایشات رهبری امضاء خود را پس گرفتم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه "با سوال مشکلی حل نمی‌شود"، خاطرنشان کرد: چند ماه بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری نمانده است و طرح سوال نمی‌تواند راه حل مشکلات باشد. نباید وقت دولت و مجلس به جای پرداختن به مشکلات اساسی مردم، گرم اینگونه مسائل شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: اقتصاد کشور با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده است و دولت باید برای حمایت از تولید گام‌های مؤثری بردارد.

وی در پایان، از ارائه طرحی در رابطه با حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنعت و تجارت خبر داد و گفت: در طی این طرح پیشنهادات سازنده‌ای درباره حمایت از تولید ملی و حل کمبود سرمایه در گردش به دولت داده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها