کد خبر: ۹۱۸۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
کاپیتان تیم فجر سپاسی گفت که به جای پرسپولیس می خواهد به تیم دسته دوم آلمان برود.

جام ورزشی؛ خبر ورزشی نوشت: رضا حقیقی یکی از بازیکنانی است که رویانیان تلاش زیادی برای جذب او کرده است اما باشگاه فجر تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن ستاره اش نشد و پرسپولیس هم به دنبال گزینه خارجی برای تیم خود است و عملا دیگر انتقال حقیقی به پرسپولیس منتفی است. اما حقیقی هم دنبال پیشنهاداتی از اروپاست و او هم چندان به دنبال حضور در پرسپولیس نیست.


* چه زمانی قرار است مصدومیت تو خوب شود؟
- خودم از همه بیشتر ناراحتم اما اتفاقی است که افتاده است و کاری نمی توانم انجام دهم. خدا خیلی به من رحم کرد که رباط صلیبی ام پاره نشد. تقریبا آخرین روزهای مصدومیتم است و اگر اتفاقی نیفتد و آقای یاوری بخواهند در بازی با مس می توانم بازی کنم.


* فجر در نبود خوب نتیجه نگرفت؟
- خوب نتیجه گرفتن فجر به من ربطی نداشت. ما یک تیم هستیم و تیم ما متکی به یک نفر نیست. فجر هیچ وقت به بازیکنی وابسته نشده است.


* همیشه خبر از حضور تو در پرسپولیس است اما خبری نیست؟
- دو باشگاه باید توافق کنند. اختیار من دست خودم نیست و باشگاه فجر باید رضایت نامه ام را بدهد. من نمی توانم برای رفتن به پرسپولیس کاری کنم چون در نهایت این باشگاه فجر است که باید نظر آخر را بدهد.


* پرسپولیس در نظر دارد چند بازیکن مطرح خارجی در پست هافبک دفاعی بخرد. بازیکنی مثل آپیا ؛ نظرت چیست؟
- اصلا برایم مهم نیست. چرا باید برایم مهم باشد. باشگاه پرسپولیس هر بازیکنی که می خواهد را می تواند بخرد و به من هم ربطی ندارد. آن بازیکن در این پست نیاز داشتند و باید هم بازیکن بخرند. اما ربطی به من ندارد.


* ربطش به تو این است که با خرید این بازیکنان دیگر مشکل پرسپولیس در هافبک دفاعی حل می شود و خرید تو تقریبا منتفی است!
- وقتی من نمی توانم به پرسپولیس بروم آنها باید بازیکن بخرند. باشگاه فجر تا الان که راضی به جدایی ام نشده است و من نمی توانم با رویا زندگی کنم. همان طور که پرسپولیس به غیر از من گزینه داشت من هم به غیر پرسپولیس چند گزینه دارم.


* خبر از حضورت در بروندبی دانمارک است؟
- این یکی از پیشنهادات است و پیشنهاد دیگری هم دارم. اگر باشگاه فجر توافق کند می توانم نیم فصل دوم در اروپا بازی کنم. مدیر برنامه هایم از دو باشگاه اروپایی برایم پیشنهاد دارد که باشگاه قبول کند نیم فصل دوم می روم.


* باشگاه بعدی چه تیمی است ؟
- تیم آلمانی است که خودم هم تمایل بیشتری دارم به آنجا بروم.


* بوندس لیگا؟
- بوندس لیگای B که شراط تیم خیلی خوب است.


* چقدر جدی است؟
- واقعا جدی است و اگر فجر رضایت نامه ام را بدهد می روم.


* از اینکه از تیم ملی دور شدی ناراحت نیستی؟
- خیلی ناراحتم. حضور در تیم ملی برایم خیلی مهم است اما متاسفانه مصدوم شدم. امیدوارم با برگشتم دوباره دعوت شوم. کار با کی روش رو دوست دارم.


* حرف آخر؟
- بازی با ازبکستان خیلی مهم است و تیم ملی به حمایت مردم نیاز دارد و امیدوارم بازهم ورزشگاه پر شود و تیم ملی جشن صعود به جام جهانی را بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها