کد خبر: ۹۱۷۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
شاید در آلمان تلاش و جنگیدن مهدوی‌کیا به چشم آمد ، اما برای من در سپاهان این‌گونه نبوده است و تلاش من کمتر به چشم آمده است.

سایت گل-میلاد زنیدپور که از جمله بازیکنان جنوبی شاخصی است که در چند سال اخیر به فوتبال ما معرفی شده است و از جمله برترین چپ‌پاهائی است که پس از پیوستن به سپاهان دچار سرنوشت عجیبی شده است و به ندرت در فهرست 18 نفره‌ی زردپوشان اصفهانی قرار دارد.

به گزارش سایت گل ، زمزمه‌های جدائی زنیدپور از سپاهان به شدت به گوش می‌رسد و او در گفت و گو با سایت گل این مساله را تایید می‌کند.

جدائی تو از سپاهان در نیم‌فصل قطعی است ؟

با آقای رحیمی در این‌باره صحبت کرده‌ام و مساله‌ی جدائی از سپاهان را با او در میان گذاشتم و به احتمال فرآوان از این تیم در نیم‌فصل جدا شوم.

علت جدائی از سپاهان چیست ؟

من سهمیه‌ی لیگ برتری سپاهان بوده‌ام و برای بازی کردن و درخشش به سپاهان پیوستم و خود آقای رحیمی نیز به این مساله واقف است. جای من به هیچ‌وجه روی نیمکت نیست.

میلاد برنامه‌ی نود این هفته را دیدی ؟

آره ، چرا این سوال را می‌پرسید ؟

چرا مثل مهدوی‌کیا برای بازگشت به ترکیب تیم نمی‌جنگی ؟

اوضاع من با مهدوی‌کیا کاملا متفاوت است و نمی‌خواهم بیش‌تر از این در این‌باره صحبت کنم. شاید در آلمان تلاش و جنگیدن مهدوی‌کیا به چشم آمد ، اما برای من در سپاهان این‌گونه نبوده است و تلاش من کمتر به چشم آمده است.

مقصد بعدی کجا خواهد بود ؟

از چند تیم لیگ برتری یشنهاد دارم و امیدوارم با عوض شدن تیم ، شرایط آرمانی خودم را در فوتبال ایران بار دیگر پیدا کنم و به اوج بازگردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها