کد خبر: ۹۱۷۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
ما از همین جا اعلام می کنیم شکایتمان را به بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ارجاع داده ایم
سایت گل - غلامرضا کمانه مدیرکل ورزش استان فارس در مصاحبه با سایت گل از تحرکات جدی پس از عدم تمکین فدراسیون برابر حکم لغو انتخابات شیراز پرده برداشته است. این مصاحبه را بخوانید: 
چه خبر از اتفاقات مجمع شیراز؟
ما مستنداتمان را به وزارت ورزش ابلاغ کردیم و در پاسخ آقای سجادی این مدارک را دایر بر ابطال انتخابات فارس دانستند اما آقایان نمی خواهند این را قبول کنند که تخلفات عدیده ای صورت گرفته. ما از همیجا اعلام می کنیم شکایتمان را به بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ارجاع داده ایم .
 مگر می شود ما خودمان را وابسته به فیفا اعلام کنیم و خلاف اساسنامه فیفا برخورد کنیم آقای کفاشیان خودش را یک جزیره جدا از ورزش ایران می داند طبق اساسنامه فدراسیون یک نهاد عمومی غیر دولتی است که در قانون اساسنامه اش تصئیب شده زیر نظر هیئت وزیران رفته و در وزارت ورزش هم ثبت شده و هم این ها نشان می دهد که بر خلاف اساسنامه عمل شده است. من به کل مجموعه فدراسیون گفتم که شما دیکته غلط نوشتید، خودتان آن را تصیح کردید و خودتان هم به آن نمره بیست دادید ایسن درست نیست که چنیبن تخلفی را با کمال صراحت و در جلوی چشم میلیون ها بیننده صحیح جلوه دهید ، بهتر این است که قبول کنید که قانون را دور زده ایم.

 شکایت شما به بازرسی کل کشور چه زمانی اجرایی می شود؟
 ما مستندات را به مرجع قضایی یعنی بازرسی کل کشور اعلام کردایم و منتظر هستیم که بستر برای تغییرات آماده شود ، شما شک نکنید مسائل در حال پیگیری است و به بهترین شکل انجام می شود.
 رئیس فدراسیون پاسخ نامه شما را داد و اعلام کرد که دیگر احتیاجی نمی بیند که این مسائل ادامه پیدا کند .از نظر او انتخابات فارس صحیح است و رئیس اش هم آیت الهی است؟
پاسخی که داده اند خنده دار است. این که نائب رئیس فدراسیون مسئولیتی ندارد و در نبود رئیس کار های اجرایی فدراسیون را انجام می دهد یعنی چه! این نشان می دهد که فکر کاملی آنجا وجود ندارد .
فکر می کنید دلیل این مقاومت ها  چیست؟
 باید برگردیم به اصول کار ، فدراسیون فوتبال را گذاشته اند برای مدیریت بر یک خرد جمعی که فوتبال است ، رئیس فدراسیون فوتبال می خواهد رای بیاورد و بنابراین وام دار هیئت ها می شود، مگر می شود ما تمام مسائل فوتبالی استان فارس را پا سخگو باشیم به فراز و فرودهای فوتبال پاسخ دهیم ولی زمانی که احتیاج به اجرا است اختیارات ما دست آقای کفاشیان است. این شکل کار باید تغییر کند. این اساسنامه باید تغییر کند و رئیس مجمع هر استان مدیر کل ورزش همان استان باشد.چرا که این بده بستان ها تمام می شود که رئیس هیئت فوتبال استان رئیس فدراسیون انتخاب کند و رئیس فدراسیون هم وام دار او بشود و برای ماندنش دست به هرتخلفی بزند . در حال حاضر تاکید می کنم فدراسیون فوتبال باید ادبیات اش را عوض کند ، ما تا آخر این شکایت پیش میرویم.
شما با رئیس فدراسیون فوتبال درباره تخلفات صحبت کرده اید؟
من ، دکتر سجادی و آقای کفاشیان جلسه مشترکی را داشته ایم جالب است برای شما بگویم ایشان نتوانستند به هیچ یک از صحبت های بنده پاسخ دهند ، مگر می شود این همه تخلف صورت بگیرد ، مگر می شود آقای آیت الهی نایب رئیس باشد و مسئولیت اجرایی نداشته باشد پس اساسنامه هم دروغ می گوید؟
به  نظر شما این مسائل چه زمانی به شکل قانونی به پایان میرسد؟
من هنوز وارد بحث مجمع نشده ام و خیلی مستندات دارم که به زودی آنها را اعلام می کنم این مواردی را که گفتم تخلفاتی بود که همگی آن را دیده ایم و شما مطمئن باشید قوه قضائیه همه چیز را رصد کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها