کد خبر: ۹۱۷۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
مهاجم جوان تيم فوتبال فجر سپاسي مدعي است اگر از ترکيب اين تيم کنار گذاشته شود به يکي از هفت پيشنهاد تيمهاي ليگ برتري جواب مثبت خواهد داد.
مهدي نظري به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اينکه در بازي با نفت تهران مورد غضب محمود ياري سرمربي تيم قرار گرفته از حضور در تمرينات منع شدم و ديگر در تمرينات فجر سپاسي حاضر شدم و به تنهايي تمرين ميکنم.

وي ادامه داد: در اين مدت هيچکدام از مسئولان تيم يک تماس با من نگرفتند من را به حال خود رها کردند وبه قول معروف در فجر سپاسي سرنخواستن ما دعوا است ولي تصميم خود را گرفته ام و از تيم فجر در نيم فصل جدا خواهم شد.

نظري تصريح کرد: نمي دانستم چه اشتباهي مرتکب شدم ولي بعد از بازي با نفت تهران به آقاي ياوري زنگ زدم تا عذر خواهي کنم و کدورتها مرتفع گردد ولي ايشان زحمت جواب دادن به تماس من را نکشيد، فکر مي کنم که ديگر جايي در تيم فجر نداشته باشم ولي بهر حال با اين تيم قرار داد دارم و اگر بخواهند باز مي گردم.

مهاجم جوان فجر درخصوص تيم بعدي خود گفت: از هفت تيم ليگ برتري پيشنهاد دارم و اگر مسئولان فجر رضايت نامه ام را صادر کنند به يکي از آنها پاسخ مثبت خواهم داد و بدون تيم نمي مانم مي خواهم ثابت کنم که شايستگي فراواني دارم و بي جهت از تيم کنار گذاشته شدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها