کد خبر: ۹۱۶۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
يكي از مهمانان ويژه ششمين جشنواره سينما حقيقت هدفش از سفر به ايران و حضور در اين جشنواره را حمايت از زندانيان امنيتي دانست!
در حالي كه جشنواره هاي غربي به شكلي هدفمند، از هنرمنداني كه در راستاي سياست هاي آن ها عمل مي كنند دعوت به عمل مي آورند، جشنواره دولتي سينما حقيقت ايران يكي از حاميان خارجي جريان برانداز فرهنگي را به عنوان مهمان ويژه پذيرا شده است.

مارك هوركا دبير جشنواره جيلاواي جمهوري چك مهمان ويژه ششمين جشنواره سينما حقيقت است و اين در حالي است كه روي پوستر يكي از دوره هاي برگزاري اين جشنواره نوشته شده است: «جعفر پناهي (زنداني امنيتي) را آزاد كنيد!»

البته اين حمايت به همان جشنواره محدود نماند و او در نشستي كه 15 آبان در جريان جشنواره سينما حقيقت برگزار شد به صراحت گفت: حمايت از «فيلمسازان زنداني در ايران» از دلايل سفرش به تهران بوده است.

اين در حالي است كه مديريت روابط عمومي ششمين جشنواره فيلم سينما حقيقت حمايت جشنواره جيلاواي چك از پناهي را تكذيب كرده است، اما پوستر اين جشنواره با چنين محتوايي در منابع اينترنتي موجود است.

يك فيلم موهن ديگر!

 يك فيلم مستهجن و موهن كه در آن علاوه بر صحنه هاي غيراخلاقي و سخيف، به ارزش ها توهين مي شود در حال ساخت است.

براساس گزارش منابع خبري، اين فيلم به كارگرداني فيلم سازي در حال ساخت است كه فيلم قبلي او نيز از شدت ابتذال و پرده دري اخلاقي حتي امكان نمايش خاص براي خبرنگاران را نيز نيافت. اما وي در حال ساخت فيلم جديد خود در سكوت خبري است، اما چنانچه نظارت و رسيدگي لازم درباره آن صورت نگيرد، در آينده باز هم منجر به حواشي و تنش هاي فراواني خواهد شد.

نكته قابل توجه اينكه هنوز هيچ مجوزي براي ساخت اين فيلم صادر نشده، اما در حال طي كردن مراحل ساخت خود است.

گفتني است، تهيه كننده اين فيلم «محمدك» اخراجي يكي از نهادها و داراي پرونده تخلفات گوناگون در حراست سازمان صدا و سيما و يكي از نهادهاي امنيتي است كه با وجود چنين كارنامه اي اعطاي مجوز تهيه به وي كاملا شگفت انگيز است.
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها