کد خبر: ۹۱۳۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
حسین شریعتمداری مديرمسئول روزنامه «كيهان» در تازه‌ترين اظهارنظر خود در مخالفت با طرح «دولت وحدت ملي» در سرمقاله اين روزنامه نوشت: بعيد نيست مهره‌هاي ياد شده (سران و عوامل فتنه 88)‌ با واسطه و پادرمياني برخي از خودي‌هاي غفلت زده و ساده انديش به ميدان آورده شوند.

طرح موسوم به «دولت وحدت ملي»! كه فاقد بستر قانوني و تعريف شده است و با ساختار انتخاباتي تعريف شده در جمهوري اسلامي ايران- يعني برآمدن رئيس‌جمهور از راي مستقيم مردم و نه پارلمان- كمترين همخواني ندارد، در صورتي كه براي كبريت‌هاي سوخته نيز در «ائتلاف» مورد نظر جايي باز كرده باشد، مي‌تواند بستري براي ورود غيرمستقيم عوامل ياد شده باشد.

شريعتمداري كه اخيرا از سوي حجت‌الاسلام جعفر شجوني به عنوان نامزد مناسب براي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم ياد شده،‌در ادامه تصريح كرد:اگرچه ارائه كنندگان طرح مورد نظر هنوز درباره اجزاي آن توضيحي نداده اند! از اين روي كم‌توجهي ارائه كنندگان طرح ياد شده مي‌تواند زمينه سوءاستفاده دشمنان براي نفوذ دادن عوامل يا ساكتين فتنه را در پي داشته باشد. يعني كساني كه وحدت با آنها مفهومي جز وحدت! و ائتلاف! با دشمنان مردم و نظام ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها