کد خبر: ۹۱۳۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
خوشحال می شوم گردان به سپاهان بیاید.به نظر من گردان و نیلسون اصلا با یکدیگر قابل قیاس نیستند.دیدیم که دروازه بان برزیلی هم گلهای خیلی بدی خورد اما باز هم در ترکیب ثابت قرار دارد

 سپاهان راه آهن محمدرضا خلعتبری

ok
سایت گل -محمدرضا خلعتبری در مصاحبه ای با سایت اوج ف دربازه سرمربی پرسپولیس اظهارنظر تندی کرده است. جمله ای که البته با اولین نامه از کمیته انضباطی تکذیب خواهد شد!او درباره شهاب گردان و رقابت اش با نیلسون هم حرف زده  که بد نیست خودتان بخوانید ...

*مهاجمانی که به تازگی به تیم ملی اضافه شده اند را چطور ارزیابی می کنی؟

هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود حتما از نظر سرمربی توانایی هایی داشته است.من در بین بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند، یعقوب کریمی را بازیکنی بسیار خوب دیدم که البته در تیم خود هم عملکرد قابل قبولی داشته است.

*خداداد عزیزی اظهار نظری راجع به دورگه های تیم ملی داشته و گفته است نباید از آنها استفاده کرد زیرا بازیکنان خودمان بهتر هستند،با توجه به این که در بازی با کره جنوبی به دلیل حضور قوچان نژاد در ترکیب فرصت بازی به تو نرسید چه عقیده ای نسبت به آنها داری؟


نظر آقای عزیزی محترم است. او اسطوره این فوتبال محسوب می شوداما به نظر من دورگه ها هم بازیکنان خوبی هستند.در این مقطع من شخصا اصلا به نیمکت نشینی یا حضور در ترکیب اصلی فکر نمی کنم و فقط از خدا می خواهم تیم ملی به جام جهانی برود.حتی اگر روزی هم در تیم ملی نباشم باز هم امیدوارم تیم ملی با کی روش نتیجه بگیرد زیرا او مربی با شخصیتی است و با تمام بازیکنان دوست است.

*از شرایط فعلی خودت رضایت داری؟

از تمام شرایطم  چه در باشگاه سپاهان و چه در تیم ملی راضی هستم و مشکلی ندارم.خدا را شکر در در تیم باشگاهی ام پایم به گل باز شد. البته زدن گل برایم اهمیتی ندارد و موفقیت تیم را در اولویت می بینم . اگر به آمار نگاه کنید خواهید دید 8 پاس گل در کارنامه فصل دوازدهم خود دارم و از این مساله خوشحالم.

*به عنوان یک بازیکن با تجربه درباره مشکلات برخی از بازیکنان مانند زنید پور با باشگاه صحبت کن. زنیدپور گفته مرزبان او را نیمکت نشین کرد.

زنید پور بازیکنی است که در هر تیمی حضور داشته تأثیر گذار بوده است.فکر می کنم در سپاهان هم 5 بازی اول را فیکس بازی کرد اما نمی دانم چرا یکباره نیمکت نشین شد شاید اعتقاد کرانچار بود شاید هم مسئله دیگری. نمی دانم مرزبان در این امر دخالت داشته یا خیر فقط می دانم زنید پور جزو بازیکنانی بود که مرزبان به سپاهان آورد.

*بازی استقلال را چطور می بینی؟

هنوز خیلی زود است درباره این بازی حرفی بزنم.فعلا همه حواسم به تیم ملی است و پس از بازی با ازبکستان ،دوباره نگاهم به بازی های سپاهان معطوف خواهد شد.

*شهاب گردان یکی از بهترین دوستان تو است که در پرسپولیس بد آورد. در این باره چه نظری داری؟

بازی کردن شهاب برای هر تیمی لیاقت می خواهد. نه به خاطر اینکه او دوست من است ،به این دلیل که واقع یکی از بهترین گلر های ایران است. وقتی با آن استیل خوبش در چهاچوب قرار دروازه می گیرد یک گلر کامل را می بینی. اگر ذوب آهن نایب قهرمان آسیا شد در واقع 70 درصد موفقیت خود را مدیون گردان بود.مطمئن باشید پرسپولیس وقتی او را از دست بدهد افسوس می خورد.

* از تماس باشگاه سپاهان با باشگاه پرسپولیس برای جذب گردان خبر داری؟

از این موضوع بی خبرم اما خدا کند این اتفاق بیفتد. خوشحال می شوم او  به سپاهان بیاید.به نظر من  گردان و نیسلون اصلا با یکدیگر قابل قیاس نیستند.دیدیم که دروازه بان برزیلی هم گلهای خیلی بدی خورد اما باز هم در ترکیب ثابت قرار دارد البته این طبیعی است.

*چرا طبیعی؟

وقتی سرمربی او را به این تیم آورده خوب پای بازیکنش می ایستد.

*یعنی می گویی ژوزه خودش او را به ایران آورده؟

منظورم این است انتخاب ژوزه بوده که او به پرسپولیس بیاید.مانند این است که روزی ابراهیم زاده من را با خود به تیمی ببرد و تا آخر هم پای تمام اشتباهات و خوبی های من بایستد.ضمنا خود ژوزه هم در آغاز فصل گفت تنها بازیکنی که با نظر او جذب شده است،نیلسون بود.

*تو در آغاز فصل مورد توجه پرسپولیس بودی.الان که این شرایط را می بینی ،چه نظری داری؟

ابتدا بگویم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و فقط در این فصل بد آورده است.اما در بحث کادر فنی باید بگویم ژوزه با علی کریمی با آن ابهت اینگونه رفتار کرد، از کجا معلوم اگر من به این تیم می رفتم پس از 8 هفته من را بیرون نمی انداخت؟ من که از علی کریمی بزرگتر نیستم. آن زمان باید منتظر می ماندم یا شهاب وساطتم را کند و یا من وساطت شهاب را می کردم.

*درباره درگیری های ژوزه با کی روش و بالعکس چه عقیده ای داری؟

کی روش با ژوزه بحثش متفاوت است او بزرگ است در واقع ژوزه در حدی نیست که بخواهد در باره کی روش نظر بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها