کد خبر: ۹۱۳۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۱

به رغم نزدیکی قابل ملاحظه نتایج آراء مردمی میت رامنی با باراک اوباما، وی لحظاتی پیش با حضور در جمع انتخاباتی طرفداران خود، ضمن ابراز تبریک به اوباما و "پرزیدنت" خطاب کردن وی، اعلام کرد: انتخابات تمام شده و همه دوباره به ملت بزرگ آمریکا ملحق می‌شویم تا اهداف این کشور را عینیت ببخشیم.

به گزارش سایت اوباما، نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که با نزدیکی قابل ملاحظه آراء مردمی دو کاندیدا همراه بود، به نفع اوباما به پایان رسید. 
 
پس از مشخص شدن برتری اوباما، میت رامنی لحظاتی پیش با حضور در جمع انتخاباتی طرفداران خود، در حالی که لبخند به لب داشت، خطاب به هوادارانش اعلام کرد: من لحظاتی قبل به پرزیدنت اوباما زنگ زدم به ایشان تبریک گفتم و الان نیز به ایشان، همسر و دخترانشان و همه طرفدارانشان تبریک می‌گویم.
 
وی همچنین افزود: کشور ما در مرحله حساسی قرار گرفته و این امکان وجود ندارد که با دعواهای حزبی، منافع ملی مان را تحت الشعاع قرار دهیم.
 
کاندیدای جمهوریخواهان ضمن تشکر از همه هوادارانش افزود: از همه شما، دعاهایتان و تلاش‌هایتان قدردانی می‌کنم اما انتخابات تمام شده و همه دوباره به ملت بزرگ آمریکا ملحق می‌شویم تا اهداف این کشور را عینیت ببخشیم. 
 
کارشناس بی بی سی ضمن تقدیر از "موضع بزرگوارانه" رامنی در پذیرش شکست و تبریکش به اوباما، خاطرنشان کرد: این اظهارات بسیار مهم بود، از این جهت که تک تک این کلمات، تاثیرات بزرگی روی هواداران رامنی و حزب جمهوریخواه که الان خود را شکست خوره می‌بینند، دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها