کد خبر: ۹۱۳۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
تیم ملی ایران با تمام قوا مقابل ما قرار نگرفت و معتقدم اگر تیم اصلی این تیم امروز به میدان می‌آمد به طور حتم با نتیجه 10 برصفر مقابل این تیم بازنده می‌شدیم
kavazovic
ok

سايت گل- تيم ملي ايران بدون ياران اصلي خود مقابل تاجيكستان به پيروزي رسيد. با اين وجود سرمربی تیم‌ملی تاجیکستان كه فقط نفرات ذخيره ايران را ديده است، در پايان بازي گفت: با این بازی که امروز بازیکنان تیم ملی ایران برابر ما انجام دادند هیچ شانسی برای تیم ملی ازبکستان مقابل ایران قائل نیستم!

به گزارش گل به نقل از ايرنا، نیکولا کلازویچ سرمربی صربستانی تیم ملی تاجیکستان در نشست مطبوعاتی دیدار تیم‌های ملی ایران و تاجیکستان افزود:‌ معتقدم کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران براحتی می‌توانند ازبکستان را شکست دهند و مشکلی برابر این تیم نخواهند داشت.


وی افزود: البته نمی‌دانم چرا کادر فنی تیم ملی ایران تیم ملی تاجیکستان را برای بازی تدارکاتی پیش از دیدار برابر ازبکستان انتخاب کرده است زیرا ما به هیچ وجه شبیه ازبکستان بازی نمی‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیکستان با اشاره به اینکه تیم‌های ملی این دو کشور دو سبک مختلف برای بازی دارند اظهار داشت: چندی پیش ما در آلمان با تیم ملی قطر بازی کردیم و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادیم آنجا هم می‌گفتند ما شبیه ازبکستان بازی می‌کنیم که اصلا این طور نیست.

کلازویچ در ادامه پیروزی تیم ملی ایران برابر تاجیکستان را به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک گفت و اضافه کرد: تیم ملی ایران بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد و در این دیدار نیز عملکرد خوبی داشتند و به راحتی ما را با اختلاف زیاد شکست دادند. البته ما امروز مقابل ایران به هیچ وجه تدافعی بازی نکردیم و شاید همین مساله باعث شد تا با نتیجه 6 بر یک مغلوب این تیم شویم.

سرمربی تیم ملی تاجیکستان با بیان اینکه هدف اصلی این تیم صعود به مرحله پایانی جام ملت‌های آسیاست، تصریح کرد: هدف اصلی ما از این بازی تدارکاتی ایجاد هماهنگی بین بازیکنان تاجیک بود و اصلا برایمان نتیجه اهمیتی نداشت ما تنها می‌خواهیم در جام ملت‌ها با تمام قدرت ظاهر شویم.

وی در خصوص دیدار امروز تیمش برابر ایران نیز گفت: گل زودهنگام تیم ملی ایران بازیکنانم را عصبی کرد و آنان را به هم ریخت از این رو نتوانستند در نیمه نخست مقابل تیم قدرتمند ایران عملکرد مناسبی داشته باشند. در نیمه دوم با تغییراتی که درترکیب و تاکتیک انجام دادیم بازی را به تعادل کشانده و تیم ایران را کنترل کردیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که به نظر می رسد امروز تیم ملی تاجیکستان با بازیکنان اصلی‌اش مقابل ایران قرار نگرفته است نیز گفت: تمامی بازیکنان اصلی این تیم را همراه خود به به ایران آورده و از آنان در این بازی استفاده کردیم تنها بازیکنانی که در لیگ روسیه بازی می‌کنند به ایران نیامدند.

به گفته وی البته این تیم ملی ایران بود که با تمام قوا مقابل ما قرار نگرفت و معتقدم اگر تیم اصلی این تیم امروز به میدان می‌آمد به طور حتم با نتیجه 10 برصفر مقابل این تیم بازنده می‌شدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها