کد خبر: ۹۱۰۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۶ آبان ۱۳۹۱
سرمربي استقلال به یک مربی لیگ‌برتری پیشنهاد داده تا اگر میلاد میداودی، امین منوچهری و میثم حسینی را می‌خواهد، تعارف نکند و برای جذب آن‌ها اقدام کند
استقلال
ok

سايت گل- در ليست استقلال كم نيستند بازيكناني كه امير قلعه‌نويي از عملكرد آن‌ها رضايت نداشته و حاضر به فروش آن‌هاست. هنوز به نیم‌فصل لیگ دوازدهم نرسیده‌ایم که سرمربي استقلال ظاهرا تكليفش را با چند تن از بازيكن‌هايش روشن كرده و سعی دارد به آن‌ها رضایتنامه بدهد تا در تیم‌های دیگر بازی کنند.

به گزارش گل به نقل از زندگی‌نيوز، امیر قلعه‌نویی ابتدای فصل استقلال را برای قهرمانی بست. هر چند باشگاه پولی در چنته نداشت اما سعی کرد بازیکنان مورد نظر امیر را جذب كرده و پيراهن آبی‌ را به تن آن‌ها بپوشاند. مسئولان استقلال خواسته‌های قلعه‌نویی در حفظ بازیکنان را هم اجرایی کردند، البته به‌جز آندرانیک تیموریان که با پیشنهاد اغواکننده الخریطیات راهی لیگ ستارگان قطر شد.


با این حال هنوز به نیم‌فصل لیگ دوازدهم نرسیده‌ایم که امیر از عملکرد چند بازیکن راضی نیست و سعی دارد به آن‌ها رضایتنامه بدهد تا در تیم‌های دیگر بازی کنند. به اعتقاد قلعه‌نویی به چند بازیکن استقلال در صورت ماندن در این تیم کمتر بازی خواهد رسيد. بر همین اساس سرمربي استقلال به یک مربی لیگ‌برتری پیشنهاد داده تا اگر میلاد میداودی، امین منوچهری و میثم حسینی را می‌خواهد، تعارف نکند و برای جذب آن‌ها اقدام کند.

قلعه‌نویی برای کمک به این مربی که تیمش شرایط مساعدی ندارد این پیشنهاد را ارائه کرده است. با این وضعیت باید دید آیا انتقال این بازیکنان عملی می‌شود یا اینکه پیشنهاد امیر در حد تعارف خشک و خالی می‌ماند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها