کد خبر: ۹۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۶ آبان ۱۳۹۱
افشين یکشنبه به اردوی تیم ملی پیوست و دوشنبه اولین تمرین خود را انجام داد. دلیل تاخیر او سفر به فرانسه و بررسي شرايط باشگاه ليل بود
Arash Afshin Iran Uae

سايت گل- آلمان، اسپانيا، انگليس، ايتاليا؛ آرزوي بازي در اين چند كشور و ليگ‌هاي معتبرشان براي فوتباليست‌هاي ايراني (جايي كمتر و جايي بيشتر) برآورده شده است. اما ليگ فرانسه (لوشامپيونه) را مي‌توان تنها ليگ معتبر و سطح اول اروپا برشمرد كه تا به حال هيچ بازيكني از ايران افتخار بازي در آن را كسب نكرده است. افتخاري كه ظاهرا قرار است به عنوان اولين ايراني نصيب بازيكن رامهرمزي تيم فولاد خوزستان شود.

یکی دو هفته پیش بود که خبر پیشنهاد یک تیم فرانسوی به آرش افشین منتشر شد. در ابتدا خیلی‌ها این خبر را بازارگرمی برای آرش افشین دانستند اما حالا شنیده می‌شود افشین در آستانه امضای قرارداد با یک باشگاه مطرح فرانسوی است؛ باشگاه خواهان مهاجم فولاد «لیل» فرانسه است. تیمی مطرح و قدیمی که سال گذشته عنوان سوم لوشامپیونه را کسب کرد و به لیگ قهرمانان اروپا پا گذاشت. لیل این فصل در بالا‌ترین سطح فوتبال اروپا بازی می‌کند و این موضوع می‌تواند برای آرش افشین يك اتفاق ایده‌آل باشد.


افشین که برای بازی مقابل تاجیکستان و ازبکستان پس از مدت‌ها دوری به تیم ملی دعوت شد، چند روز دیر‌تر از بقیه بازیکنان به اردو ملحق شد. او یکشنبه به اردوی تیم ملی پیوست و دوشنبه اولین تمرین خود را انجام داد. دلیل تاخیر افشین هم سفر او به فرانسه بود. آرش به این کشور اروپایی رفت تا از نزدیک شرایط باشگاه لیل را بررسی کند.

 گفته می‌شود افشین با این تیم رده هفتمی لیگ فرانسه توافق کرده و قرار است به زودی قرارداد همکاری امضا کند با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا آرش افشین می‌تواند اولین لژیونر ایرانی لوشامپیونه لقب بگیرد یا نه؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها